فعال سیاسی بحرینی:

سرنگونی رژیم آل خلیفه قطعی است

سرنگونی رژیم آل خلیفه قطعی است
پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 - 18:20

بيروت (العالم) - یکی از مسئولان ارشد جریان عمل اسلامی بحرین، سرنگونی رژیم آل خلیفه را قطعی دانست.

"راشد الراشد" عصر پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: رژیم آل خلیفه، نظام سیاسی بحرین را به انحصار خود درآورده ولی مردم بحرین علیرغم توسل نیروهای این رژیم به شیوه های وحشیانه برای سرکوب انقلاب مردمی، در رسیدن به خواسته های مشروع خود اصرار دارند.
وی با اشاره بر اینکه برخی ها مدعی هستند بدون خواست آمریکا، رژیم بحرین سرنگون نخواهد شد، تاکید کرد: انقلاب مردم بحرین این بار قطعا" با یاری خدا به سرنگونی رژیم آل خلیفه خواهد انجامید.
الراشد افزود: آمريكا، انقلاب مردم بحرین را که از دو سال پیش شروع شده و بی وقفه ادامه دارد، نادیده می گیرد و از رژیم آل خلیفه حمایت می کند.
وی تصریح کرد: انقلاب مردم بحرین نه تنها رژیم آل خلیفه را سرنگون خواهد کرد، بلکه موجب خارج شدن آمریکایی ها از بحرین نیز خواهد شد.
مسئول ارشد جریان عمل اسلامی بحرین با اشاره به هدف انقلاب هایی که درگذشته در این کشور روی داد، (از جمله انقلابی که در دهه نود اتفاق افتاد، درخواست برای حل و فصل بحران میان رژیم آل خلیفه و مردم بحرین، صرفا" با هدف دستیابی به قانون و پارلمان بود)، اظهار داشت: در انقلاب های گذشته، خواسته های انقلابیون تغییر نظام حاکم نبود، بلکه تعدیل و اصلاح نظام سیاسی بود، به شیوه ای که مردم در زمینه نظارت بر فساد و مبارزه با آن مشارکت داشته باشند و به همین دلیل قیام دهه نود، جنبش قانونی نام گرفت.
وی درباره تبلیغات غربی ها و رژیم آل خلیفه مبنی براینکه انقلابیون هیچ تغییر قابل ملاحظه ای ایجاد نکرده اند، گفت: مهمترین دستاوردی که انقلاب جوانان بحرینی در تجمع خود درمیادین به آن دست یافته اند، ایجاد تغییرات سیاسی، از بین بردن مشروعیت رژیم آل خلیفه ، افشای چهره واقعی این رژیم در نزد جهانیان، نیز پرده برداشتن از تعامل دوگانه جامعه بین الملل و ادعای دروغین آن ها مبنی بر حمایت از دموکراسی و حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده است.
وی ادامه داد: انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته ولی آنچه اکنون شاهد آن هستیم، انقلاب خشم مردم است که در مقایسه با گذشته قدرت بیشتری دارد.
الراشد تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که آل خلیفه آخرین روزهای حکومت خود را می گذارند و از این پس، مردم بحرین بازیچه سیاست های این رژیم نخواهند شد.
وی در ادامه بر لزوم تحقق خواسته های مردم تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم بحرین در میدان، راه کاری استراتژیک است و ما از همه بحرینی ها اعم از روشنفکران و سیاستمداران و صاحبان حرفه ها می خواهیم که از انقلاب حمایت کنند.
13:50    14
 

پربیننده ترین خبرها