وزیر خارجه لبنان ترور شاطری را محکوم کرد

وزیر خارجه لبنان ترور شاطری را محکوم کرد
پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 - 22:55

بیروت - (العالم)- وزير امور خارجه لبنان با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه حاج حسن شاطری، تاكيد كرد كه خدمات این شهيد بزرگوار در ذهن لبنان و لبناني ها زنده و جاويد خواهد ماند.

"عدنان منصور" پنجشنبه شب در گفت وگو با شبكه خبري العالم، شهادت رئيس هيئت ايراني بازسازي لبنان را تسليت گفت و افزود : تروريست ها، دست هايشان را به خون انساني آلوده کردند كه به كشورش و كشورهاي برادر خدمت كرده بود.
وی ادامه داد: تروريست هايي كه چنين شخصيت هاي شريفي را به شهادت مي رسانند بويي از اخلاق و انسانيت نبرده اند.
وزير امور خارجه لبنان خاطر نشان كرد: هيئت ايراني بازسازي لبنان، تاكنون صدها طرح در بسیاری زمينه ها اعم از مذهبي، آموزشي، فرهنگي، توسعه و زيرساخت ها را در لبنان به سامان رسانده است و مردم لبنان بر خدمات انسان دوستانه اين هيئت گواه است و آن چه شهيد شاطری براي لبنان انجام داد، پيوندهاي دوستي و محبت را ميان دو ملت لبنان و ايران مستحكم تر كرد.
منصور ترور این سردار بزرگ  را به مثابه ضربه دشمن به روابط مستحكم ايران و لبنان دانست و هدف از آن را ابراز نگراني دشمنان از دوستي و محبت دو كشور برادر ارزيابي كرد.
سردار حاج حسن شاطری 2 روز پیش در مسیر دمشق - بیروت و در خاک سوریه توسط عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. پیکراین شهید گرانقدر امروز با حضور مقام های لشگری و کشوری و همسنگران آن شهید والامقام در شهرک شهید محلاتی تشییع و برای خاک سپاری به شهر سمنان منتقل شد.
14:58
26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها