اعتراض بی‌جای بحرین در پی پیشنهاد مناسب ایران

اعتراض بی‌جای بحرین در پی پیشنهاد مناسب ایران
جمعه 27 بهمن 1391 - 17:53

شیخ "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر خارجه رژیم حاکم بر بحرین از سخنان "عباس عراقچی" معاون وزیر خارجه ایران درباره لزوم افزودن یک بند درباره بحرین به جدول فعالیت های شورای امنیت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزیر خارجه بحرین این موضوع را در نامه ای خطاب به وزرای خارجه 5 کشورعضو دائم شورای امنیت و وزیر خارجه آلمان، مطرح کرد. 
وزیر خارجه بحرین در این نامه با چشم پوشی از جنایات رژیم آل خلیفه علیه مردم معترض، بر موضع بحرین در زمینه حمایت از تلاش های بین المللی برای حل فوری و سریع پرونده هسته ای ایران و ضرورت تعهد ایران به همکاری کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی و معیارهای امنیت، حفاظت و شفافیت در این زمینه تاکید کرد.
به نظر می رسد اظهار نظر این عضو خاندان آل خلیفه در مورد برنامه هسته ای ایران دخالت در بازی بزرگان است و ربطی به این رژیم نداشته باشد.
خالد بن احمد آل خلیفه در نامه خود ادعا کرده است: چنین پیشنهادی (پیشنهاد ایران) کاملاً مردود بوده و خروج از هدف اصلی نشست شورای امنیت محسوب می شود و از در عین حال مداخله در امور داخلی بحرین، نقض حاکمیت آن و اصول قوانین و موازین بین المللی به شمار می آید.    
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها