تلاش ارتش سوریه برای سیطره کامل بر شرق حلب

تلاش ارتش سوریه برای سیطره کامل بر شرق حلب
جمعه 27 بهمن 1391 - 18:48

العالم - ارتش سوریه به منظور سیطره کامل بر شرق حلب (شمال سوریه)، نیروهای پشتیبانی خود را به اطراف محل استقرار تیپ 80 در این منطقه اعزام کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، روزنامه الوطن چاپ سوریه روز جمعه در این باره نوشت: در جریان درگیری نیروهای ارتش (سوریه) و عناصر مسلح در حلب، صدها فرد مسلح کشته و امنیت کارخانه های دفاعی و مناطق اطراف آن تثبیت شد.
تیپ 80 ارتش سوریه که مقر آن در 15 کیلومتری شرق حلب است، مسئولیت حفاظت از فرودگاه های نظامی النیرب و بین المللی حلب را عهده دار است و مدت هاست که توسط عناصر مسلح مورد حمله قرار گرفت است.
در جریان درگیری تروریست ها و نیروهای ارتش سوریه، فرمانده تیپ 80 و معاون وی و شماری از سربازان سوری کشته شدند. یکی از کارکنان فرودگاه حلب در گفت وگو با روزنامه الوطن گفت: این فرودگاه کاملا امن است و در آن درگیری وجود ندارد.
وی افزود: هواپیماهای جنگی سوریه در روزهای گذشته تلفات سنگینی به صفوف تروریست ها در اطراف فرودگاه حلب وارد کرده و صدها تروریست را کشتند.
نیروهای ارتش سوریه همچنین در عملیات تعقیب و گریز در مناطق جوبر، زملکا و دوما در استان ریف دمشق شمار زیادی از تروریست های مسلح را کشته و ضربات سنگینی به آنها وارد کردند.
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها