اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی

اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی
جمعه 27 بهمن 1391 - 23:03

غزه(العالم) – رهبران جنبش جهاد اسلامی به همراه 360 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، در همبستگی با "سامر العیساوی" اسیر فلسطینی پس از ورودش به دویست و ششمین روز اعتصاب غذا، به مدت یک روز دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، فلسطینی های کرانه باختری نیز برای اعلام همبستگی با العیساوی و دیگر اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده اند، تحصن کردند.
باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد: همه اسرای فلسطینی سه شنبه آینده برای اعلام همبستگی با اسرای اعتصاب کننده، اعتصاب غذا خواهند کرد.
این باشگاه همچنین از سازمان عفو بین الملل خواست تا به منظور پایان رنج های اسرای فلسطینی اقدام فوری کند.        
شمار زیادی از مردم فلسطین نیز در روز ملی روزه و راز و نیاز به درگاه الهی، ضمن برپایی راهپیمایی، حمایت خود را از اسرای فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند اعلام و سیاست این رژیم در زمینه خشونت و مرگ تدریجی اسرای قهرمان فلسطین را محکوم کردند.   
"اکرم الریخاوی" آزاده فلسطینی که سابقه اعتصاب غذا را در زندان های مخوف صهیونیست ها داشته است در حاشیه این تحصن در غزه گفت: آمدیم تا از دنیا بخواهیم وجدانش را به حرکت درآورده و به رژیم صهیونیستی به منظور آزادسازی اسرا به ویژه اعتصاب کنندگان غذا فشار آورد تا این اسرا را زنده ببینیم.
"یاسر صالح" رییس موسسه اسرا و آزادگان مهجه القدس نیز گفت: کمیته اسرای نیروهای ملی و اسلامی به منظور حمایت از مساله اسرای اعتصاب کننده فلسطینی برنامه هایی طراحی کرده و خواستارآن شده که امروز، روز اعتصاب غذا در حمایت از اسرای دربند در زندان های اشغالگران باشد.
 صدها شرکت کننده در تحصن امروز، نگرانی خود را از سرنوشت اسرای که بیش از شش ماه است در اعتصاب غذا هستند و آثار منفی آن بر اوضاع سرزمین های اشغالی فلسطین و منطقه اعلام داشتند. 
11:03         15/02/              FA
 

پربیننده ترین خبرها