هشدار شیخ عیسی قاسم درباره یک فاجعه

شنبه 28 بهمن 1391 - 07:19

رئیس شورای علمای بحرین با هشدار درباره بروز فاجعه در صورت فریبکاری در روند گفت و گوها تأکید کرد، امسال مراسم سالگرد انقلاب 14 فوریه عزم مردم را برای ادامه حرکت و درخواست مطالبات خود بیشتر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "آیت الله شیخ عیسی قاسم" در خطبه نماز جمعه، با اشاره به شهادت "حسین الجزیری" نوجوان 17 ساله بحرینی در دومین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، گفت: شهادت الجزیری نشانه آشکاری از برتری خشونت برای رژیم نسبت به زبان گفت و گو است.
شیخ عیسی قاسم افزود: چرا که اراده مردم برای تغییر قوی تر از آن است که با سرکوب شکست بخورد.
وی با هشدار درباره وقوع فاجعه، در صورتی که مشخص شود گفت و گو فریب کاری است، خاطرنشان کرد: این امر هر امیدی برای حل بحران را نابود می کند.
شیخ عیسی قاسم ادامه داد: 14 فوریه امسال نشان داد که ملت بحرین از تلاش برای تحقق مطالباتش خسته نمی شود، و مسأله بحرین در همه پایتختهای دنیا و محافل بین المللی مطرح شده است.
 
تظاهرات بسیار گسترده و بی سابقه مردم در منامه
عصر دیروز بحرین صحنه تظاهرات بسیار گسترده مردم تحت عنوان پیام میهن بود.
صدها هزار نفر از اقشار مختلف مردم بحرین با شرکت در این تظاهرات در غرب منامه بر پایبندی خود به مطالباتشان برای سرنگونی رژیم آل خلیفه و انجام تغییرات سیاسی تأکید کردند.
این تظاهرات باشکوه پس از تشییع پیکر شهید "امینه السید مهدی" آغاز شد. این بانوی بحرینی در جریان اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه به دلیل استنشاق گاز سمی که توسط نیروهای این رژیم شلیک شده بود، به شهادت رسید.
امروز همچنین قرار است پیکر شهید "حسین الجزیری" در منطقه "الدیه" (غرب منامه) تشییع شود.
الجزیری در 14 فوریه به ضرب گلوله نیروهای رژیم آل خلیفه به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها