احضار کاردار لبنان درمنامه پس ازمصاحبه عون با العالم

احضار کاردار لبنان درمنامه پس ازمصاحبه عون با العالم
شنبه 28 بهمن 1391 - 12:23

وزارت امورخارجه بحرین کاردار لبنان را در اعتراض به اظهارات "میشل عون" رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مصاحبه با شبکه العالم، احضار کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الوسط" بحرین اعلام کرد وزارت امورخارجه این کشور،عصر جمعه با احضار "ابراهیم عساف" به شدت از اظهارات میشل عون انتقاد کرد.
"حمد العامر" قائم مقام وزارت امورخارجه بحرین در امور منطقه‌ای و شورای همکاری، پس از احضار "ابراهیم عساف" کاردار بحرین مدعی شد، اظهارات میشل عون در مصاحبه با شبکه العالم، دخالت در امور داخلی بحرین و تعرض به حاکمیت این کشور است.
العامر تأکید کرد که دولت لبنان باید با صدور بیانیه‌ای رسمی، موضع خود را در قبال اظهارات میشل عون اعلام کند.
رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح هفته قبل در مصاحبه با شبکه العالم با اشاره به خیزش انقلابی و مسالمت آمیز مردم بحرین گفته بود: جای تأسف دارد که با ورود انقلاب بحرین به سومین سال خود، و با وجود ظلم (علیه مردم) و کشتار، این امر بازخوردی کافی در کل دنیا نداشته است.
میشل‌عون اظهار داشت: اینگونه به نظر می‌آید که دنیا توجهی به اصول انسانی و حقوقی ندارد؛ زیرا در بحرین منافع بزرگی برای دنیا وجود ندارد به همین دلیل در خصوص مسأله بحرین اهمال می شود. شاید هم شمار ساکنان بحرین را اقلیتی ناچیز می دانند .. زیرا ما هنوز در دنیایی زندگی می کنیم که به مقدار و حجم و منافع اهمیت می دهد و به اصول احترام نمی‌گذارد.
'میشل عون' با انتقاد از عملکرد اتحادیه عرب و جامعه بین‌الملل به دلیل کوتاهی در یاری رساندن به انقلابیون بحرین، بر لزوم تحقق خواسته‌های مردم این کشور توسط رژیم آل‌خلیفه تأکید کرد.

پربیننده ترین خبرها