نصرالله: در پیروزی مقاومت هیچ تردیدی نیست

نصرالله: در پیروزی مقاومت هیچ تردیدی نیست
شنبه 28 بهمن 1391 - 18:53

العالم - دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم بزرگداشت شهدا، شهادت سردار شاطری، رئیس هیئت ایرانی بازسازی جنوب لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، سيد حسن نصرالله عصر امروز شنبه در سخنان خود در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید مقاومت، اسرائيل را خطرناك ترين تهديد براي منطقه دانست و تاکید کرد که هیچ تردیدی در پیروزی نهایی محور مقاومت وجود ندارد.
وی افزود: بعد از گذشت 30 سال مقاومت در لبنان با دستاوردهای فراوانی که در برابر دشمن صهیونیست کسب کرده، همچنان به قوت خود باقي است.
نصرالله دستاوردهاي مقاومت و نتايج آن را براي همگان واضح و آشکار دانست و گفت: این دستاوردها نيازي به ارائه دليل و برهان ندارد.
وی با اشاره به این که مقاومت لبنان، معادله هاي راهبردی حاکم بر منطقه را تغییر داده است، ابراز اطمينان كرد كه مقاومت در نهايت به اذن و خواست خداوند پيروز خواهد شد و هيچ ترديدي دراين مساله وجود ندارد.
دبير كل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود، شهرک سازی در قدس و وضعیت اسرای فلسطینی در زندان هاي رژيم اشغالگر اسرائيل را در صدر اولويت هاي محور مقاومت  در منطقه قرار داد و تاکید کرد که مقاومت توانست تجاوز اسرائيل را در سال های 2000 و 2006 به شكست بكشاند.
نصرالله، مقاومت لبنان و فلسطین را از نظر وحدت فکری، اهداف نبرد و سرنوشت یکسان دانست و گفت: همه شهداي مقاومت لبنان، در راه فلسطين شهيد شده اند.
دبير كل حزب الله لبنان ، شهادت مهندس حسن شاطری رئيس هیئت ايراني بازسازي جنوب لبنان را به مسئولان جمهوری اسلامی ایران تسليت گفت و افزود: شهيد شاطری فعالیت های زیادی در مسیر بازسازی لبنان انجام داد.
وي در ادامه ابراز اميدواري كرد كه كشورهاي عربي بتوانند از توطئه های صهیونیست ها به سلامت گذر كنند.

پربیننده ترین خبرها