روز جهانی حمایت از دموکراسی در بحرین

روز جهانی حمایت از دموکراسی در بحرین
يکشنبه 29 بهمن 1391 - 09:22

فعالان حامی ملت بحرین در نقاط مختلف جهان در روز جهانی حمایت از دموکراسی در این کشور، با برگزاری تجمع اعتراض آمیز و نمایشگاه عکس تلاش کردند مردم دنیا را از اهداف حرکت و خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین و اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل‌خلیفه آگاه کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فعالان و حامیان ملت بحرین دیروز (شنبه) مقابل مقر اتحادیه اروپا در بروکسل تجمع کردند.
شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی اقدامات رژیم آل‌خلیفه ضد مردم بی گناه بحرین را محکوم کردند.
این فعالان با حمل پلاکاردهایی برای محکوم کردن شکنجه فعالان در زندانها تأکید کردند، با ادامه انقلاب بحرین پس از گذشت 2 سال از آغاز آن، ثابت شده است که فریبکاری رژیم استبدادی آل خلیفه نتیجه معکوس داشته است.
تجمع حاميان ملت بحرين در استراليا
فعالان و مسلمانان مقیم استرلیا نیز با برگزاری تظاهراتی مقابل پارلمان این کشور در "کانبرا"، سیاستهای استبدادی رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل تصاویری از جنایتهای رژیم آل خلیفه، دخالتهای رژیم سعودی در بحرین را محکوم کرده و آزادی همه بازداشت شدگان سیاسی را خواستار شدند.
 
  
 
 
 
 
 
 
نمایشگاه عکس مقابل پارلمان آلمان
فعالان حامی ملت بحرین در آلمان نیز با برگزاری نمایشگاه عکس مقابل پارلمان آلمان و سفارتخانه های آمریکا و فرانسه در برلین، گوشه هایی از جنایات رژیم آل خلیفه و اقدامات سرکوبگرانه این رژیم علیه مردم بحرین را به تصویر کشیدند.
این نمایشگاه با استقبال بسیاری از شهروندان همراه شد.
 
 
 
نمایشگاه عکس مقابل پارلمان نیوزیلند
فعالان و جوانان بحرینی در نیوزیلند نیز با برگزاری نمایشگاه عکس مقابل پارلمان نیوزیلند، تلاش کردند گوشه‌ای از اقدامات سرکوبگرانه آل‌خلیفه را در معرض دید شهروندان نیوزیلندی قرار دهند.
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با اعلام همبستگی با ملت مظلوم بحرین، اقدامات سرکوبگرانه آل‌خلیفه و به ویژه استفاده نیروهای این رژیم از گلوله‌های ساچمه‌ای، زیر گرفتن تظاهرکنندگان و شلیک گاز سمی را محکوم کردند.
 
اعلام همبستگی با انقلابیون بحرین مقابل پارلمان سوئد
فعالان در سوئد نیز جمعه گذشته با برگزاری تجمع مقابل پارلمان این کشور حمایت خود را از انقلاب بحرین اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این تجمع، با اشاره به بایکوت خبری انقلاب مسالمت آمیز بحرین در رسانه‌های دنیا، از مجامع بین المللی خواستند برای توقف اقدامات سرکوبگرانه نیروهای رژیم آل‌خلیفه ضد مردم بحرین وارد عمل شوند.
 
 
نمایشگاه عکس در پایتخت دانمارک
فعالان در دانمارک نیز با برگزاری نمایشگاه عکس در مرکز پایتخت این کشور، تلاش کردند مردم این کشور را از قیام مسالمت آمیز مردم بحرین و اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه آگاه کنند.
در این نمایشگاه حدود 300 عکس از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین و اقدامات سرکوبگرانه نیروهای رژیم آل‌خلیفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها