مخالف سوری به "اسراییل" هشدار داد

مخالف سوری به
يکشنبه 29 بهمن 1391 - 18:37

دمشق، العالم - هماهنگ کننده جریان چهارم معارض سوریه، در خصوص هرگونه مداخله رژیم صهیونیستی در امور سوریه هشدار داد.

بسام حسین در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: بحران سوریه از ابتدا زیر نظر آمریکایی ها، کشورهای عرب خلیج فارس، ترکیه و رژیم صهیونیستی قرار داشته و آنچه امروز در سوریه رخ می دهد نشانه آن است که گروهی از مخالفان خارجی، رژیم صهیونیستی را به عنوان ضمانت اجرایی طرح های جهنمی خود در سوریه برگزیده اند.  
مخالف سوری، این موضوع را پس از آن اعلام کرد که 7 نفر از تروریست های مسلح که در جریان درگیری با ارتش سوریه در نزدیکی دیوار مرزی امنیتی با بلندی های اشغالی جولان سوریه زخمی شده بودند، توسط تفنگداران صهیونیست، برای درمان به اراضی اشغالی منتقل شدند.
 حسین افزود: اطلاعات و آمار نشان می دهد که رژیم صهیونیستی به دنبال پیاده کردن نقشه و توطئه خود در منطقه خاورمیانه است و همکاری نزدیکی میان این رژیم با ترکیه، قطر و عربستان به منظور انهدام کشور و ملت سوریه وجود دارد و اتاق عملیات «اسراییلی- خلیجی - آمریکایی» در این زمینه نقشی فعال ایفا می کند.
بسام حسین با اشاره به ماموریت کنونی ارتش سوریه گفت: وظیفه ارتش فقط مقابله با تروریست ها، استقرار امنیت و صلح در کشور نیست، بلکه نیروهای مسلح در بازسازی کشور نیز مشارکت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: برخی کشورها برای سرنگونی نظام سوریه و برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز آن تلاش می کنند، اما ملت سوریه هرگز اجازۀ تحقق این خواسته و به قدرت رسیدن حکومت تکفیری در سوریه را نخواهد داد. 
tt-17-10:37  
 

پربیننده ترین خبرها