نماینده سابق مجلس لبنان:

نصرالله، فلسطین را مسألۀ اول منطقه می داند

نصرالله، فلسطین را مسألۀ اول منطقه می داند
يکشنبه 29 بهمن 1391 - 20:23

بیروت، العالم - نماینده سابق مجلس لبنان اظهار داشت: به گفتۀ دبیرکل حزب الله لبنان، فلسطین همچنان در رأس تمام مسایل و پرونده های منطقه باقی خواهد ماند.

  "نزیه منصور" عصر یک شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: همان گونه که سید حسن نصرالله در سخنرانی روز شنبه خود بیان داشت، هر قدر اختلاف میان کشورهای عربی - اسلامی در خصوص برخی مسایل از جمله سوریه زیاد باشد، باز هم فلسطین در اولویت اول پرونده های منطقه خواهد بود، چرا که این سرزمین خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی و هدف اساسی مسلمانان است.
نزیه ادامه داد: دبیرکل حزب الله همچنین در اظهاراتش نسبت به پیامدهای هرگونه حمله به لبنان هشدار داد و گفت که دشمن هر حرکتی انجام دهد، با پاسخی بسیار شدید مواجه خواهد شد که اهدافی در داخل فلسطین اشغالی را شامل می شود.
وی گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از اوضاع منطقه، رویدادها و چنددستگی بر سر انتخابات در لبنان و متهم شدن حزب الله به دست داشتن در انفجار بلغارستان برای حمله به لبنان سوء استفاده کند، اما سید حسن نصرالله در سخنرانی اش ثابت کرد که مقاومت در برابر هیچگونه تجاوزی سکوت نخواهد کرد و برای پاسخ به هر تجاوزی کاملا آماده است.   
tt-17-10:47
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها