تناقض آل خلیفه در گفت وگو دوباره ثابت شد

تناقض آل خلیفه در گفت وگو دوباره ثابت شد
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 08:19

العالم - عضو بارز جمعيت وفاق بحرین، فراخوان رژیم آل خلیفه برای گفت وگو همزمان با کشتار تظاهرکنندگان را بیانگر تناقض مواضع این رژیم دانست.

"هادی الموسوی" روز یک شنبه در گفت وگو با شبکه العالم، با اشاره به بی ثباتی و تناقض مواضع رژیم آل خلیفه اظهار داشت: رژیم آل خلیفه از سویی با  تندروی و خشونت شهروندان بحرینی را به قتل می رساند، و از سوی دیگر برای گفت وگو با انقلابیون اعلام آمادگی کرده و فراخوان می دهد.
وی با اشاره به حمله نیروهای امنیتی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید "حسین الجزیری" گفت: خانواده این نوجوان بحرینی اعلام کردند که پیکر او را برای خاکسپاری به منطقه "جد حفص" می برند، اما رژیم آل خلیفه که حضور گسترده مردم دراین مراسم را به منزله همه پرسی درباره جنایت هایش می دانست، همه راه های منتهی به این منطقه را محاصره کرد.
عضو برجسته جمعیت وفاق بحرین ادامه داد: با این حال مردم بحرین در مراسم تشییع حضور گسترده و پرشوری را به نمایش گذاشتند.
الموسوی با بیان این که شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید حسین الجزیری از فاصله های دور اتومبیل خود را رها کرده و با پای پیاده به سمت مراسم تشییع حرکت کردند، اظهار داشت: خودروهای پلیس با حرکت سریع و دیوانه وار به سمت محل تشییع، چند نفر از مردم را مجروح کردند.
الموسوی ادامه داد: نیروهای آل خلیفه همچنین به سمت تظاهرات کنندگان گاز اشک آور و گلوله شلیک کرده و شماری از تشییع کنندگان را زخمی کردند.
MKH-16-22:40
 

پربیننده ترین خبرها