دیدار نمایندگان کنگره آمریکا با سرکرده منافقین

دیدار نمایندگان کنگره آمریکا با سرکرده منافقین
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 12:10

شماری از اعضای کنگره آمریکا در دیدار با سرکرده منافقین، حمایت خود را از این گروهک تروریستی اعلام کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شماری از اعضای کنگره آمریکا عصر دیروز در دیدار با "مریم رجوی" از سرکردگان اصلی گروهک منافقین، بر حمایت خود از این گروهک تروریستی تأکید کردند؛ این درحالی است که این گروهک تروریستی جنایتهای بسیاری را علیه مردم عراق و ایران مرتکب شده، و عناصر و سرکردگان این گروهک در سایه حمایتهای آمریکا و غرب از پیگرد سازمانهای مدعی دفاع از حقوق بشر در امان مانده اند.
"دانا روراباکر" از نمایندگان کنگره آمریکا پس از این دیدار، در حمایت از این گروهک تروریستی به سخنرانی پرداخت.
درحالیکه مردم و دولت عراق سالها است خواستار اخراج نهایی عناصر این گروهک تروریستی از خاک کشورشان هستند، این نماینده آمریکایی در اظهاراتی مداخله جویانه، بازگرداندن این عناصر به اردوگاه موسوم به "اشرف" در استان بعقوبه عراق را خواستار شد.
دولت عراق در راستای عمل به قانون اساسی و حکم دادگاه و همچنین مطالبات پیگیر مردم این کشور؛ عناصر این گروهک تروریستی را سال گذشته در چند مرحله از اردوگاه اشرف به اردوگاهی نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد منتقل کرد، تا مقدمات اخراج نهایی آنها فراهم شود.
وزارت امورخارجه آمریکا سال گذشته میلادی، در اقدامی برخلاف ادعاهای خود مبنی بر حمایت از دموکراسی و حقوق بشر، نام این گروهک جنایتکار را از فهرست سازمانهای تروریستی خود حذف کرد. این درحالی است که عناصر و سرکردگان این گروهک پرونده ای سرشار از اقدامات جنایتکارانه ضد مردم عراق و ایران دارند.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها