تشکیل ستاد عمليات قطر،تركيه و عربستان ضد عراق

تشکیل ستاد عمليات قطر،تركيه و عربستان ضد عراق
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 18:25

العالم- رئيس سازمان ديده بان رسانه هاي عراقي از وجود ستادهاي عملياتي قطري، تركيه اي و سعودي خبر داد كه درصدد براندازي نظام عراق از طريق اقدامات سياسي، نظامي و رسانه اي هستند.

"خالد السراي" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ادامه انفجارهاي تروريستي در عراق به آن معني است كه دشمنان همچنان در اين كشور حضور دارند و بر ويران كردن زيرساخت هاي آن اصرار دارند.
تازه ترين انفجارهاي عراق در شهرك صدر و مناطق الامين، الكماليه، الحبيبيه، الحسينيه و الكراده در بغداد دستكم 30 كشته و 120 زخمي داشت.
السراي تاكيد كرد كه در قطر و استانبول، ستادهاي عملياتي نظامي، سياسي و رسانه اي وجود دارند كه براي براندازي در عراق تلاش مي كنند و برنامه هاي آن ها را برخي سياستمداران عراقي در داخل كه دست نشانده آن ها هستند، اجرا مي كنند.
وي افزود: برخي سعي دارند در پوشش سياسي به تروريسم مشروعيت ببخشند از سوي ديگر برخي نيز بدون هيچ شرمي در پي تحريك طائفي گروه هاي مختلف هستند. همه اين ها در حالي صورت مي گيرد كه بيگانگان از طرح از هم گسستن عراق حمايت مي كنند.
رئيس سازمان ديده بان رسانه هاي عراقي گفت: در حال حاضر برخي از محافظان مسئولان نيز با گروه هاي تروريستي كه با سازمان القاعده همكاري دارند، در ارتباط هستند.
السراي سپس با انتقاد از گروههای سياسي عراقي، اختلافات آن ها را زمينه ساز قدرت يافتن عوامل دشمن در عراق دانست و از آن ها خواست در سطحي كه از آن ها انتظار مي رود، ظاهر شوند، اختلافات را كنار بگذارند و براي مبارزه با تروريسم و بازخواست مجرمان و اجراي عدالت مهيا شوند.
رئيس سازمان ديده بان رسانه هاي عراقي با تاكيد بر اين كه مردم قادر هستند اين بحران را پشت سر بگذارند، تصريح كرد كه منطقه غربي حاضر نخواهد بود جوانان خود را در راه طرح هاي بدخواهان از جمله قطر، تركيه و عربستان فدا كنند.
السراي سپس از " اسامه النجيفي " رئيس مجلس عراق به سبب سفر اخير به قطر، مصاحبه با يكي ازكانال هاي دشمن و ايراد سخناني خلاف فرايند سياسي عراق انتقاد كرد و از مجلس خواست در قبال آن واكنش نشان دهد.
وي بسته مطالباتي كه النجيفي و هوادارانش مطرح مي كنند را غيرقابل اجرا توصيف كرد و گفت: به مطالبات اين بسته هر از چندگاهي مطالبات جديدي اضافه مي شود.
MKH-17-22:34
26
 

پربیننده ترین خبرها