تاکید بر ارجاع پرونده بحرین به دادگاه های بین المللی

تاکید بر ارجاع پرونده بحرین به دادگاه های بین المللی
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 20:12

العالم - فعال سیاسی بحرینی طرح موضوع مذاکره و دنبال کردن آن توسط آل خلیفه را ترفند تبلیغاتی برای موجه جلوه دادن چهره رژیم حاکم بر بحرین توصیف کرد.

فعال سیاسی بحرینی مذاکراتی را که رژیم حاکم برگزار می کند ، حیله ای برای موجه جلوه دادن وجهه رژیم توصیف کرد و گفت:
 
 
حسن المرزوق معاون دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه پرونده نقض حقوق مردم بحرین باید به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه شود، گفت: رژیم حاکم همچنان به سیاست سرکوب مردم ادامه می دهد و تاکنون اقدامی انجام نداده که بیانگر حسن نیّت آن باشد بلکه طرفداران خود را به مقابله با مخالفان و مردم تحریک می کند.
المرزوق افزود: مذاکرات بیهوده ای که رژیم برگزار می کند ، نشان می دهد که آل خلیفه به هیچ وجه خواهان ایجاد تغییرات نیست. رژیم تصور می کند که با توسل به زور و خشونت می تواند اعتراض های مردمی را برای همیشه متوقف کند.
معاون دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین تصریح کرد: رژیم آل خلیفه با برگزاری مذاکرات بی نتیجه می خواهد چنین وانمود کند که با مخالفان مذاکره می کند در حالی که تداوم سرکوب ها و کشتارها بیانگر ضدمردمی بودن این رژیم است.
المرزوق گفت: رژیم بحرین از حمایت عربستان برخوردار است و آمریکا نیز در قبال جرایم و جنایات آن سکوت اختیار کرده است در حالی که باید پرونده جرایم و جنایات آل خلیفه به سازمان های بین المللی از جمله شورای حقوق بشر و شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم از مخالفان می خواهد که با طرفدارانش مذاکره کنند در حالی که آنها با خود رژیم اختلاف دارند و متأسفانه طرفداران آل خلیفه نیز گوش به فرمان دستورات آن هستند.
المرزوق افزود : مخالفان تا تحقق درخواست هایشان به اعتراض های خیابانی خود ادامه خواهند داد و اعتراض ها را تنها روش برای نیل به مطالبات می دانند.
MKH-18-14:07
 

پربیننده ترین خبرها