قدردانی خانم وزیر از ارتش سرکوبگر بحرین !

قدردانی خانم وزیر از ارتش سرکوبگر بحرین !
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 21:05

العالم - وزیر مشاور در امور رسانه ها و سخنگوی دولت بحرین از آنچه که برخورد توام با خویشتنداری نیروهای پلیس و امنیتی با تظاهرکنندگان این کشور نامید ، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، خانم " سمیره ابراهیم بن رجب " در گفتگوی تلویزیونی  ادعا كرد كه تظاهر كنندگان به نيروهاي امنيتي رژيم و اموال عمومي تعرض كرده اند.
وي همچنين عملكرد نيروهاي امنيتي را در برخورد با تظاهر كنندگان به مناسبت سالروز انقلاب بحرين ستود و آن را برخوردي همراه با خويشتنداري و رعايت حقوق بشر توصيف كرد.
اظهارات غیرواقعی خانم وزیر در باره برخورد منطقی پلیس و نیروهای امنیتی با مردم تظاهرکننده همزمان با دومین سالروز انقلاب این کشور در اواخر هفته گذشته ، درشرایطی مطرح می شود که حملات خشونت بار به تظاهرات مسالمت جویانه از سوی ناظران به انتقامجویی رسمی رژیم آل خلیفه از مردم در دومین سالروز انقلاب توصیف شده است.
حملاتی که علاوه بر دهها زخمی دست کم دو شهید برجای گذاشت که با گلوله های ساچمه ای شلیک شده نیروهای امنیتی آل خلیفه جان خود را از دست دادند. 
نظامیان رژیم آل خلیفه به منظور متفرق کردن تظاهرکنندگان در دومین سالروز انقلاب، از سلاح های ممنوعه استفاده کرده و معترضان را با تیربار به گلوله بستند که درنتیجه آن دست کم یک نوجوان 14 به شهادت رسید.
آنها همچنین بمب های صوتی و دودزا را به بدن و به ویژه بالاتنه تظاهرکنندگان شلیک و ثابت کردند که به عمد قصد آسیب رساندن به مردم را دارند. این کار به زخمی شدن تعداد زیادی از زنان ، کودکان ومردان منجر شد.
در این میان ده ها تن از شهروندان بی دفاع، بر اثر استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شدند. نظامیان رژیم آل خلیفه گازهای سمی را به سمت داخل خانه ها و اماکن مسکونی شلیک می کردند که این کار، چندی پیش به کشته شدن چند شهروند بحرینی در سنین مختلف شده بود.
شماری از شهروندان نیز از ناحیه صورت و سینه و کمر، مورد اصابت ترکش قرار گرفتند و برخی از خانواده ها به طور کامل در خانه های خود دچار مشکلات تنفسی شدند.
26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها