هجوم امواج پارازیت به العالم در هاتبرد

هجوم امواج پارازیت به العالم در هاتبرد
چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 13:07

شبکه العالم بار دیگر در ماهواره هاتبرد هدف امواج پارازیت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) فرکانسهای این شبکه در ماهواره هاتبرد بار دیگر مورد هجوم امواج پارازیت قرار گرفت.
دکتر "احمد سادات" مدیر شبکه العالم اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، این پارازيت‌ها از مناطق مرزي سوريه و تركيه که تحت كنترل تروريست هاي مسلح است، ارسال مي‌شود و دستگاه‌هايي كه به وسيله آن پارازيت‌ها منتشر مي‌شود اخيرا وارد مناطق مرزي سوريه و تركيه شده است.
سادات همچنين با اشاره به ارسال پارازيت از بحرين، اظهار داشت: همزمان با پخش اخبار و برنامه‌هاي مربوط به بحرين، فركانس‌هاي شبكه بر روي مدار نايل سات و هات برد به شدت مورد تهاجم پارازيت‌ها قرار مي گيرند و با توجه به اطلاعات رسیده از داخل بحرين، اين امر با استفاده از تجهيزات وارداتي از انگليس و با همكاري مشاوران موجود از دستگاه اطلاعاتي انگليس، (ام اي 6) انجام مي گيرد.
"نادر عبدالامام" فعال سیاسی بحرینی نیز با اشاره به ارسال گسترده پارازیت روی امواج این شبکه هنگام پخش برنامه درباره بحرین، اظهار داشت: رژيم آل خليفه، دریافت برنامه های شبكه هايي مانند العالم كه مظلوميت مردم بحرين را نشان مي دهند، مختل مي كند.
شبكه خبري العالم به خاطر انعكاس حقايق بحران سوريه و افشاي دروغ پراكني‌هاي برخي شبكه‌هاي عربي و غربي در مورد رویدادهای این کشور، همواره از سوي تروريست‌ها و اربابان منطقه‌اي و بين‌المللي آنها در معرض تهديد قرار داشته، و چندي پيش پخش آن از ماهواره هات برد متوقف شده بود.
همچنین گزارش خبرگزاري‌هاي غربي حاکی است، شبكه العالم گزينه اول مردم بحرين براي پيگيري اخبار و تحولات كشورشان و منطقه است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها