استفاده از برق، شیوه جدید شکنجه انقلابیون بحرینی

استفاده از برق، شیوه جدید شکنجه انقلابیون بحرینی
چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 17:21

منامه(العالم)- عضو جمعیت الوفاق بحرین از ادامه سیاست شکنجه انقلابیون بحرینی توسط نیروهای رژیم آل خلیفه در زندان های این کشور، به ویژه استفاده از برق برای شکنجه انقلابیون انتقاد کرد.

"صادق ربیع" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، رژیم بحرین را به تلاش برای توجیه شدت یافتن سرکوب تظاهرکنندگان مسالمت جو در این کشور متهم کرد و ادعای دستگیری اعضای به اصطلاح هسته ها و کشف سلاح از آنها را توطئه جدید رژیم آل خلیفه اعلام کرد. 
ربیع افزود: اداره حکومت در این قرن، با راهکارهای امنیتی، مخدوش کردن وجهه مردم و توصیف آنها به عنوان گروه ضاله و خرابکار همخوانی ندارد و هر دولت باید از طریق صندوق های رای به حکومت برسد.
وی با اشاره به این که رژیم آل خلیفه از ترفند گفت وگو و سایر ترفندها به عنوان ابزار سرکوب مردم بحرین استفاده می کند، خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه بدنبال خروج از بحران این کشور با روش های مسالمت آمیز نیست و سران این رژیم در حالی از برون رفت بحران این کشور سخن می گویند که به سرکوب مردم بحرین با تفنگ های ساچمه ای، گاز اشک آور و شیوه های خشونت بار دیگر ادامه می دهند.
ربیع با اشاره به اینکه حزب الوفاق هنوز تصمیمی برای ادامه شرکت در مذاکرات با رژیم بحرین نگرفته است، گفت: دلیل این امر خشنونت دو چندان نیروهای آل خلیفه در جریان تظاهرات مسالمت آمیز اخیر مردم  بحرین است؛ نیروهای آل خلیفه درتظاهرات اخیر مردم بحرین در چند ثانیه بیش از 500 گلوله برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کردند و موارد نقض حقوق بشر از سوی نظامیان آل خلیفه در این تظاهرات به دویست مورد رسید و این موضوع باعث شد که انقلابیون از اعلام تصمیم خود درباره حضور در مذاکرات خودداری کنند.      
وی در ادامه با اشاره به سرکوب مردم شرکت کننده در مراسم ختم حسین الجزیری که هفته گذشته به ضرب گلوله ساچمه ای نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید، نیز گفت: تمام راههای منتهی به مراسم ختم این شهید  بسته شده بود تا مردم نتوانند در این مراسم شرکت کنند و در جریان سرکوب مردم شرکت کننده در این مراسم شماری از مردم زخمی شدند.   
MKH-19-14:18
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها