شهادت معترض 20 ساله بحرینی

شهادت معترض 20 ساله بحرینی
جمعه 4 اسفند 1391 - 16:49

نيروهاي رژيم آل خليفه، با حمله به تظاهرات مسالمت آميز جزيره النبي صالح در جنوب منامه، يك جوان 20 ساله بحريني را به ضرب گلوله مستقيم به شهادت رساندند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، جمعيت الوفاق با انتشار بيانيه اي اعلام كرد: نيروهاي نظامي در قالب تروريسم دولتي بر ضد دموكراسي خواهان و آزادي طلبان در بحرين، محمود الجزيري را به شهادت رساندند.
جمعيت الوفاق، جنايت قتل شهيد الجزيري را نشان دهنده خشونت و سركوبگري رژيم آل خليفه بر ضد شهروندان و معترضان مسالمت جو دانست و تاكيد كرد: رژيم آل خليفه به كشتار شهروندان و خفه كردن آن ها با استفاده از گازهاي سمي و آسيب رساندن به زندگي آن ها ادامه مي دهد و اين روند از سال 2011 تا كنون روندي مستمر داشته و عاملان اين جنايت ها به هيچ وجه بازخواست نمي شوند بنابراين ضروري است كه جامعه جهاني در برابر اين كشتار و سركوبگري رژيم آل خليفه واكنش نشان دهد.
بر پايه اين گزارش، شهيد محمود الجزيري در تظاهرات مسالمت جويانه كه به مناسبت سالروز انقلاب بحرين برگزار شده بود، به ضرب گلوله مستقيم از ناحيه سر هدف قرار گرفت و به بيمارستان منتقل شد اما در بيمارستان به شهادت رسيد.
26
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها