رژیم بحرین پیکر شهید الجزیری را تحویل نمی‌دهد

رژیم بحرین پیکر شهید الجزیری را تحویل نمی‌دهد
شنبه 5 اسفند 1391 - 08:06

درحالیکه قرار بود عصر دیروز مراسم تشییع و خاکسپاری شهید "محمود عیسی الجزیری" برگزار شود، رژیم بحرین همچنان از تحویل پیکر این شهید خودداری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الجزیری (20 ساله) که در جریان فعالیتهای مسالمت آمیز 14 فوریه، دومین سالگرد انقلاب مردم بحرین به شدت از ناحیه سر مجروح شده بود، دیروز (جمعه) بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
ویدیوی منتشر شده از نحوه مجروح شدن الجزیری بیانگر آن است که روز 14 فوریه، یکی از نیروهای آل‌خلیفه سر وی را از فاصله بسیار نزدیک با گلوله گاز سمی هدف قرار می‌دهد.
تظاهرات شبانه در بزرگداشت شهید الجزیری
دیشب مناطق مختلف بحرین مانند "المصلی"، "شهرکان"، "الحجر"، "کرباباد"، "ستره"، "بنی جمره"، "الدراز"، "سار"، "بوری"، "الدیه" و ... صحنه تظاهرات مردمی برای بزرگداشت شهید محمود الجزیری بود.
نیروهای آل‌خلیفه نیز در مقابل برای متفرق کردن مردم به سوی آنها گلوله‌های ساچمه‌ای و گاز سمی شلیک کردند که بر اثر آن چند نفر مجروح شدند.
از سوی دیگر "آیت الله شیخ عیسی قاسم" رئیس شورای علمای بحرین، ادامه سریال نمایشی رژیم آل‌خلیفه مبنی بر دستگیری گروهکهای تروریستی برای فرار از اجرای مطالبات مردم را محکوم کرد.

پربیننده ترین خبرها