مطبوعات وابسته به رژیم، شریک جرم آل خلیفه

مطبوعات وابسته به رژیم، شریک جرم آل خلیفه
شنبه 5 اسفند 1391 - 21:31

منامه، العالم - فعال حقوقی بحرینی، روزنامه های وابسته به رژیم آل خلیفه را به دامن زن به مسائل فرقه ای و زمینه سازی برای کشتار شهروندان این کشور متهم کرد.

 "ایمان الحبیشی" عصر شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: به استثنای روزنامه "الوسط"، دیگر روزنامه های رسمی بحرین تحت سیطره رژیم آل خلیفه قرار دارند و فعالیت تمام این روزنامه جانبدارانه، جهت دار و در راستای منافع این رژیم است.
وی افزود: دامن زدن این روزنامه ها به مسائل فرقه ای و انتشار مطالب تحریک آمیز به تشدید خفقان در بحرین و سرکوب بی سابقه مردم  کشور منجر شده است.
الحبیشی با اشاره به این که این روزنامه ها درخواست مسلح شدن هرچه بیشتر نیروهای امنیتی، تشدید تدابیر امنیتی و کشتار مردم بی گناه بحرین را مطرح می کنند، تاکید کرد: این موضوع با هماهنگی رژیم آل خلیفه انجام می شود و اقدامی هماهنگ شده است.
 این فعال بحرینی ادامه داد: این روزنامه ها در حالی چنین مطالبی را منتشر می کنند که سه شهروند بحرینی در مدت کمتر از یک ماه با گلوله مستقیم یا پرتاب گازهای سمی از سوی نیروهای امنیتی وابسته به رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده اند و روزنامه های وابسته به این رژیم هیچگاه به شهادت این سه نفر و یا دیگر شهدا نپرداخته اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد که نیروهای آل خلیفه با حجم وسیعی از گازهای سمی و اشک آور به روستاها حمله می کنند و در نتیجه آن بسیاری از ساکنان روستاها دچار مشکلات تنفسی و حتی خفگی شده اند.
MKH-23-14:07
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها