روایت روزنامه انگلیسی از سرنوشت تروریست ایرلندی

روایت روزنامه انگلیسی از سرنوشت تروریست ایرلندی
يکشنبه 6 اسفند 1391 - 19:21

گزارش یک روزنامه انگلیسی درباره کشته شدن جوان ایرلندی در درگیری با نیروهای ارتش سوریه، اعتراف تازه ای به حضور تروریست های "چندملیتی" در نبرد خونین برضد ملت و دولت سوریه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه دیلی تلگراف از کشته شدن یک جوان دارای تابعیت ایرلندی در سوریه پرده برداشت و اعتراف کرد که این جوان با "گروه های مسلح" حاضر در سوریه همکاری می کرده است.
دیلی تلگراف با انتشار گزارشی که حاکی از صحت خبر دخالت طرف های خارجی در بحران سوریه است، نوشت: جوان 16 ساله با اصالت لیبیایی به نام غیدان شمس الدین که سال گذشته به جنگجویان مسلح فعال در سوریه پیوست، هفته گذشته کشته شد و والدینش از کشته شدن وی مطلع شده اند. 
به نوشته این روزنامه انگلیسی، خانواده این جوان سال 2001 از لیبی به ایرلند مهاجرت کردند و نزدیک دوبلین پایتخت این کشور اقامت گزیدند. این جوان سال گذشته تعطیلات تابستانی خود را در لیبی گذراند و قرار بود به ایرلند باز گردد، ولی پس از ارتباط وی با گروه های مسلح لیبیایی، پدرش موفق به بازگرداندن وی به ایرلند نشد. خانواده این جوان بعدا متوجه شدند که وی از طریق مرز ترکیه وارد خاک سوریه شده است .
دیلی تلگراف افزود: گفته می شود که این جوان همراه پسر عموی لیبیایی اش وارد سوریه شده بود، زیرا پسر عمویش نیز پیش از این کشته شده است.
غیدان دومین ایرلندی است که در سوریه کشته می شود. یک ایرلندی مصری تبار به نام "حذیفه السید" قبلا در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شده بود.
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها