فعال سیاسی بحرینی:

همایش اعلام همبستگی با ملت بحرین در بغداد

همایش اعلام همبستگی با ملت بحرین در بغداد
يکشنبه 6 اسفند 1391 - 20:14

بغداد، (العالم)- عضو فراکسیون مخالفان رژیم آل خلیفه، در همایش حمایت از انقلاب بحرین گفت: مردم بحرین نه تنها از سوی رژیم آل خلیفه مورد هجوم قرار گرفته اند، بلکه آمریکا، انگلیس و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز مردم بحرین را هدف قرار داده اند.

شیخ "میثم الجمری" عضو فراکسیون مخالفان رژیم آل خلیفه در حاشیه همایش "جنایات رژیم بحرین علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو و سکوت جهانی در قبال آن"، که با حضور هیاتی از انقلابیون بحرینی و سیاستمداران و روحانیون عراقی در بغداد برگزار شد، در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: رژیم آل خلیفه باید دست از آزار و اذیت مردم بردارد و به حقوق آنها توجه کند.
"سید علی العلاق" نماینده مجلس عراق نیز به خبرنگار العالم گفت: امروز طرف های بین المللی و منطقه ای می کوشند تا به هرگونه تحرک مردمی بحرین، رنگ طایفه ای داده و میان مردم این کشور تفرقه ایجاد کنند که این اقدام به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
"علی ناصر" نماینده مجلس عراق هم در این باره گفت: نقض حقوق یک ملت و استفاده از زور علیه آن محکوم است و ما می بینیم که هزاران نفر از مردم بحرین در جریان این انقلاب مسالمت آمیز شهید و مجروح شده اند که جنایت بین المللی محسوب می شود.  
شرکت کنندگان در همایش "جنایات رژیم بحرین علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو و سکوت جهانی در قبال آن"، در سخنان و مقالات خود، سیاست های دوگانه در برخورد با تحولات منطقه و نقض حقوق ملت بحرین توسط اشغالگران سعودی را محکوم کردند.
مناطق مختلف عراق در ماه های اخیر همچنان صحنه تظاهرات، تحصن، برگزاری همایش و کنفرانس های یاری بحرین، اعلام همبستگی با مردم این کشور و حمایت از خواسته های مشروع انقلاب بحرینی ها بوده است.
tt-24-10:53
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها