بازداشت فلسطینی ها در اطراف مسجد الاقصی

بازداشت فلسطینی ها در اطراف  مسجد الاقصی
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 21:10

العالم - نیروهای اشغالگر صهیونیست ظهر روز دوشنبه پس از حمله به چهار نفر از اهالی بیت المقدس، آنها را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم موسسه اوقاف و میراث "الاقصی" با اشاره به این که نیروهای اشغالگر این افراد را در نزدیکی مسجدالاقصی بازداشت کردند، افزود: این اقدام صهیونیست ها در پی بحرانی شدن وضعیت و حمله  شهرک نشینان به مسجد الاقصی انجام شد.
" الاقصی " در بیانیه ای که نسخه ای از آن دراختیار خبرگزاری فلسطینی "معا "  قرار گرفت؛ اعلام کرد : حدود 100 شهرک نشین با حفاظت و حمایت شدید نیروهای نظامی صهیونیست، صبح و بعد از ظهر دوشنبه با حمله به مسجد الاقصی به آن بی احترامی کردند.
این موسسه تلاش اشغالگران بر شکستن اراده مردم را بیهوده دانست و هشدار داد: صهیونیست ها تلاش می کنند با ایجاد وحشت از ورود نمازگزاران به ویژه جوانان به مسجدالاقصی جلوگیری کنند.
موسسه اوقاف و میراث الاقصی تاکید کرد: اهالی بیت المقدس و فلسطین علی رغم تنگناها و محدودیت ها، با راهپیمایی و برافراشتن پرچم ها  و طرح احیای سکوهای علم آموزی درالاقصی این مسجد را از نمازگزاران پر خواهند کرد.
الاقصی از مسلمانان جهان، اعراب و ملت فلسطین خواست  با اتخاذ موضع صریح، واضح و جدی به یاری قدس بشتابند و با  تجاوزات  و دشمنی های اشغالگران علیه مقدسات مسلمانان مقابله کنند.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها