طرح سنای آمریکا برای همکاری در حمله به ایران

طرح سنای آمریکا برای همکاری در حمله به ایران
جمعه 11 اسفند 1391 - 10:47

گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا به ریاست "رابرت منندز" رییس کمیته امور خارجه کنگره آمریکا، پیش نویس طرحی برای کمک همه جانبه به رژیم صهیونیستی، از جمله حمایت نظامی در صورت حمله به ایران را ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی رسانه های گروهی آمریکا به نقل از "لیندسی گریم" از طراحان اصلی این طرح، اعلام کردند که این پیش نویس نباید به عنوان تحریک برای آغاز منازعه مسلحانه میان دو طرف (رژیم صهیونیستی و ایران) تعبیر شود، چون ما نمی خواهیم در هیچ نقطه ای از جهان جنگ به پا شود، البته ما با دستیابی ایران به سلاح اتمی هم موافق نیستیم.
در پیش نویس طرح حمایت سنای آمریکا از رژیم صهیونیستی آمده است: دولت آمریکا در سطوح دیپلماتیک، نظامی و اقتصادی از "اسراییل" برای دفاع از سرزمین [های اشغالی] و "ملت" خود در صورت حمله  به ایران حمایت نموده و همزمان، از تحریم های بین المللی علیه تهران پشتیبانی می کند.
طراحان این پیش نویس امیدوارند که این طرح در ماه جاری و پیش از آغاز سفر رسمی باراک باواما رییس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی تصویب شود.
 شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که محور گفت وگوهای وی با اوباما درباره سه موضوع اصلی؛ شامل پرونده اتمی ایران، منازعه سوریه و روند سازش در خاورمیانه خواهد بود. 
 

پربیننده ترین خبرها