حوثی‌ها: ادعای مطرح شده علیه ایران ساختگی است

شنبه 12 اسفند 1391 - 07:33

نماینده حوثی‌ها با تکذیب ادعاهای ساختگی علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارسال کشتی حامل سلاح، اینگونه ادعاها را به هدف از بین بردن مسأله جنوب یمن و حمایت از دخالتهای خارجی دانست.

خبرنگار شبکه العالم از استان صعده گزارش داد، هزاران یمنی عصر دیروز از مناطق مختلف یمن با حضور در تظاهراتی گسترده در این استان، سرنگونی دولت موسوم به "وفاق" را خواستار شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، حملات نیروهای امنیتی و باندهای وابسته به رژیم به به ساکنان استانهای جنوبی یمن را محکوم کردند.
یحیی ضیف الله نماینده حوثی‌ها در این تظاهرات گفت: تلاشهای رژیم برای سرپوش گذاشتن بر همه جنایتهای خود در استانهای جنوبی و دیگر مناطق کشور از طریق مطرح کردن ادعاهای ساختگی مانند ارسال کشتی‌های حامل سلاح ایران برای ساکنان جنوب، شکست خورده است .. ما اینگونه اقدامات را به هدف حمایت آشکار و مستقیم رژیم از دخالتهای خارجی و تلاشی برای از بین بردن مسأله جنوب یمن می دانیم.
"یحیی المهدی" قائم مقام استاندار صعده در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: ما حملات علیه برادرانمان در استانهای جنوبی و قتل شهروندان بی گناه را به شدت محکوم می کنیم.
یمنی‌ها که از استانهای مختلف برای شرکت در این تظاهرات به استان صعده آمده بودند با درخواست برای کناره گیری دولت، از ملت یمن خواستند برای حفظ وحدت در قبال ظلم سکوت نکنند.
"علی ابراهیم الابیض" نماینده یمنی‌هایی که برای شرکت در تظاهرات به استان صعده آمده بودند در این تظاهرات گفت: ملت یمن باید برای حفظ وحدت خود در برابر این جنایتها سکوت نکند، چراکه اینگونه جنایتها به نفع اهداف آمریکا در جریان است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها