تروريست هاي سوریه: جز سلاح چیزی نمي خواهيم

تروريست هاي سوریه: جز سلاح چیزی نمي خواهيم
شنبه 12 اسفند 1391 - 17:26

العالم - "سلیم ادریس" که عنوان طولانی "رئیس ستاد مشترک شورای عالی نظامی شورشیان سوری" را با خود یدک می کشد، در واکنشی خشمگینانه به کمک 60 میلیون دلاری آمریکا به تروریست ها گفت: تنها چیزی که به آن نیاز داریم، سلاح است و جز اسلحه چیزی نمی خواهیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اظهارات سلیم ادریس در حالی مطرح می شود که اخیرا مقامات سوری بر دعوت از تمامی مخالفین - حتی شورشیان مسلح- برای شرکت در گفتگوهای ملی تاکید کرده اند.
سلیم ادریس در ادامه اظهارات خشمگینانه علیه حامیان آمریکایی خود، گفت: وعده کمک های غذایی و تجهیزات پزشکی بی معنی است.
سرکرده شورشیان سوری در گفتگوی تلفنی با پایگاه خبری «آنتی وار» با تاکید بر این که تمام دنیا می داند ما به جای غذا به موشک نیاز داریم، افزود: ما به آب و غذا و پانسمان احتیاج نداریم و وقتی در جنگ زخمی می شویم دوست داریم، بمیریم (!) تنها چیزی که می خواهیم سلاح است.
وی همچنین با نفی کمک های تسلیحاتی آشکار برخی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، ادعا کرد که سلاح های شورشیان، از غارت پایگاه های نظامی ارتش سوریه به دست آمده است.
ادریس همچنین تاکید کرد که مهمات آنها در حال اتمام است.
از سوی دیگر، ولید معلم وزیر خارجه سوریه که هم اکنون در تهران به سر می برد، شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران، تاکید کرد که برای موفقیت گفت وگوهای سیاسی باید خشونت ها متوقف و منابع آن خشکانده شود.
المعلم تأکید کرد: واشنگتن تحت عنوان "کمک های غیر نظامی"، 60 میلیون دلار برای کمک به مخالفان سوری اختصاص داده، در حالی که آنها همچنان مشغول قتل عام مردم سوریه هستند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها