نگرانی صهیونیست ها از کم شدن کمک های آمریکا

نگرانی صهیونیست ها از کم شدن کمک های آمریکا
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 08:16

سران رژیم صهیونیستی این روزها به شدت تحولات سیاسی و اقتصادی آمریکا را زیر نظر دارند و از اینکه مبادا مالیات دهندگان آمریکایی نتوانند برای سال جاری بودجه این رژیم را تامین کنند، به شدت نگران هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، با وجود کسری 85 میلیارد دلاری بودجه سال جاری آمریکا، سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور ابراز امیدواری کرد که کمک های مالی واشنگتن به تل آویو ادامه یابد.
مایکل اورن سفیر رژیم اشغالگر قدس در آمریکا روز دوشنبه از تاثیر کاهش 85 میلیارد دلار از بودجه فدرال و هزینه‌های دولت آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت: کمک‌های مالی به اسراییل جزیی از بودجه فدرال است؛ اما هنوز نمی‌دانیم این کاهش بودجه چه تاثیری بر این کمک رسانی ها خواهد گذاشت
دولت آمریکا از محل مالیات شهروندان آمریکایی سالانه میلیاردها دلار به رژیم صهیونیستی کمک مالی و نظامی می‌کند و این کمک‌ها با وجود بحران مالی در آمریکا باعث اعتراض شهروندان این کشورها شده است.
اورن با بیان اینکه با کاسته شدن بودجه فدرال احتمال دارد کمک مالی به اسراییل نیز کاهش یابد، ابراز امیدواری کرد که این مشکلات مالی تاثیر منفی بر میزان کمک ها نگذارد.
دولت آمریکا سالانه دست کم 3 میلیارد دلار کمک مستقیم در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می‌دهد که نقشی مهم در مثبت نگه داشتن تراز اقتصادی این رژیم و گسترش زرادخانه نظامی، هسته‌ای و شیمیایی این رژیم دارد.

پربیننده ترین خبرها