رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان سلاح می‌دهد!

رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان سلاح می‌دهد!
چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 13:19

رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای اعطای 700 قبضه سلاح به دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در کابینه نتانیاهو اعلام کرد، این روزها تماس‌هایی بین این رژیم و وزارت امورخارجه آمریکا به هدف تقویت دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و بهبود فعالیت‌های آنها در جریان است.
این رادیو ادامه داد، دادن این سلاح‌ها (به تشکیلات خودگردان) به هدف اعتماد سازی و پس از بررسی‌های انجام شده در دیدارهای هفته گذشته مسئولان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی با حضور وزیر امورخارجه آمریکا در واشنگتن صورت می‌گیرد.
"صائب عریقات" مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان اخیرا در واشنگتن مذاکراتی را با مسئولان آمریکایی پیش از سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی انجام داده است.
شهرهای کرانه باختری اخیرا صحنه درگیری‌های شدیدی بین فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است. با وجود تأکید رهبران گروه های فلسطینی درباره احتمال آغاز انتفاضه سوم در پی گسترش تظاهرات و اعتراضهای مردم فلسطین، تشکیلات خودگردان مخالفت خود را با چنین موضوعی اعلام کرده است.
در این بین بارها نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان از نزدیک شدن جوانان فلسطینی به نظامیان صهیونیست در مناطق درگیری در الخلیل و نابلس و رام الله جلوگیری کرده اند.

پربیننده ترین خبرها