60 فلسطینی در مسجد الاقصی مجروح شدند

60 فلسطینی در مسجد الاقصی مجروح شدند
جمعه 18 اسفند 1391 - 15:54

خبرنگار العالم در کرانه باختری، از مجروح شدن 60 فلسطینی در يورش نظاميان رژيم اشغالگر صهيونيست به مسجد الاقصی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نيروهاي يگان‌ ويژه پليس رژيم اشغالگر قدس در تجاوزي جديد به فلسطيني ها، بعد از نماز جمعه امروز به مسجدالاقصي يورش آورده و با شليك گاز‌اشك‌آور، نمازگزاران را محاصره  و مصدوم كردند.
" محمد غرابلي» رئيس انجمن اتحاديه امداد و اورژانس عربي گفت كه در جريان يورش نظاميان صهيونيست به مسجدالاقصي حدود 60 نفر زخمي و 15 نفر نيز در اثر استنشاق گاز اشك‌آور بي‌هوش شدند.
به گزارش خبرگزاري فلسطيني وفا، يورش نظاميان صهيونيست به مسجدالاقصي به دنبال برگزاري تظاهرات مسالمت‌آميز نمازگزاران در صحن‌هاي مسجدالاقصي در اعتراض به هتك حرمت مسجدالاقصي و قرآن كريم از سوي افسر صهيونيست، صورت گرفت.
راديو رژيم اشغالگر اسرائيل مدعي شد كه بعد از درگيري امروز ميان نيروهاي پليس اسرائيل و نمازگزاران فلسطيني ، بعد از ظهر امروز آرامش در محوطه مسجدالاقصي برقرار شده است.
به دنبال يورش نظاميان صهيونيست ، محافل فلسطيني در قدس شريف ، سكوت اتحاديه عرب و كشورهاي حوزه خليج فارس در قبال جنايت هاي رژيم اشغالگر صهيونيستي و تعرض نيروهاي اين رژيم به نمازگزاران و مقدسات اسلامي را محكوم كردند.
محافل فلسطيني از ملت هاي كشورهاي حوزه خليج فارس خواستند كه دولت هاي خود را براي اعمال فشار بر رژيم اسرائيل براي متوقف كردن اين تجاوزها تحت فشار قرار دهند.

پربیننده ترین خبرها