اعتراض انقلابیون بحرین به گفت وگوی توافق ملی

اعتراض انقلابیون بحرین به گفت وگوی توافق ملی
شنبه 19 اسفند 1391 - 15:23

انقلابیون بحرین، با اعلام آغاز فعالیتهای "اعتصاب کرامت 2" در اعتراض به ادامه حضور اشغالگران سعودی، مخالفت خودشان را با گفت وگوهای کنونی اعلام کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم؛ سایت انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای، از آماده شدن مردم در شهرها و روستاهای سراسر این کشور برای حضور در فعالیت "اعتصاب کرامت 2"، با هدف محکوم کردن ادامه اشغالگری عربستان و نیروهای سپر جزیره خبر داد.
در این بیانیه آمده است:
انقلابیون بحرین بار دیگر مخالفت خودشان را با گفتگو با رژیم آل خلیفه اعلام و نتایج آن و همچنین همه پرسی درباره آن اعلام کردند. انقلابیون تأکید دارند این اقدام به معنای آن است که از مردم خواسته می شود تا در همه پرسی درباره منشور غلط دیگری رأی بدهند؛ منشوری که ما را به نقطه آغاز تحولات قبل از انقلاب 14 فوریه و حتی 10 سال قبل بازمی گرداند.
در حالی که جوانان انقلابی، نیروهای تحول خواه، مردم مؤمن و علمای بزرگوار به همراه شخصیت‌های سیاسی طرفدار تغییرات سیاسی واقعی و سرنگونی رژیم آل‌خلیفه، انقلاب مبارکشان را علیه رژیم در منامه آغاز کردند، شماری از گروهها و نیروهای سیاسی که برای نظام کاملا آشنا و مأنوس هستند، بار دیگر گفت وگوی بی نتیجه ای را با این رژیم آغاز کرده اند؛ گفت وگویی که با هدف به شکست کشاندن انقلاب و مصادره دستاوردها و اهداف آن از سوی آمریکا و عربستان هدایت می شود.
امروزه ما شاهد گفتگوها و تماس بخشی از این گروههای سیاسی با مقامات عربستانی هستیم که این امر نشان دهنده آن است که گروههای مذکور، برای احساسات مردم بحرین که مخالف گفت وگو و حضور نظامی عربستان و نیروهای سپر جزیره در کشورشان هستند اهمیتی قائل نیستند.
گروه‌های انقلابی بحرین همچنان در میادین به فعالیت هایشان ادامه می دهند. آنها به علت شرکت در اعتصاب کرامت 2 و همچنین مشارکت گسترده در مراسم ختم شهید محمود الجزیری در روستای الدیه در روز جمعه هشتم مارس از سوی نیروهای نظام مورد خشم و غضب واقع شدند. به همین دلیل دستگاه سرکوب آل خلیفه با شلیک گازهای سمی و گلوله های پلاستیکی و ساچمه ای و زخمی کردن دهها تن، از شرکت کنندگان در این مراسم از آنها انتقام گرفت.
بی تردید مردم بحرین در سراسر کشور با هدف به شکست کشاندن توطئه موسوم به "گفت وگو" به مبارزاتشان ادامه خواهند داد و بر مخالفت با نتایج آن و درخواست ها برای برگزاری همه پرسی درباره آن تأکید خواهند کرد.
بی تردید شرکت کردن شخص پادشاه بحرین یا نماینده وی در گفت وگوها هیچ کمکی به حل بحران بحرین نخواهد کرد؛ بلکه  راه حل اصلی و اساسی برای بحران مذکور، خروج نیروهای اشغالگر عربستانی از خاک بحرین، آزادی زندانیان سیاسی، حقوقدانان و رهبران مردمی و فراهم کردن آزادی بیان برای شهروندان است.
در صورت دادن فرصت به مردم برای تظاهرات آزادانه و بیان دیدگاههایش درباره رژیم و همه پرسی پیرامون نوع نظام سیاسی کشور، اعم از بقای آل خلیفه یا کنار گذاشتن آن، تصمیم و انتخاب مردم برای همه مورد احترام خواهد بود.
مردم بحرین با ماندن آل خلیفه و دیکتاتور بر مسند قدرت مخالف هستند. همچنین طرح ارائه شده از سوی جمیعت ها و گروههای سیاسی را قبول ندارند. زیرا این گروهها تنها به رسیدن به قدرت و به کنترل درآوردن انقلاب و مصادره دستاوردهای سیاسی حزبی، تنگ نظرانه و فردی می اندیشند.
کسانی که در پی محدود کردن خواسته های ما هستند، بدانند که سقف خواسته های ما دقیقا مانند سقف خواسته های سایر انقلاب ها در کشورهای عربی است، و مردم بحرین تا امروز به طور مستمر خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه و حمد بن عیسی پادشاه بحرین، دستیابی به حق تعیین سرنوشت، مخالفت با گفتگو با قاتلان و مخالفت با محدودیت برای مردم است، محدودیتی که هدف از آن جلوگیری از سردادن شعار سرنگونی رژیم آل خلیفه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها