انقلابیون بحرین، خیابان های منامه را تسخیر می کنند

شنبه 19 اسفند 1391 - 19:26

العالم، منامه - انقلابیون بحرین پنجشنبه این هفته در سالروز اشغال این کشور به دست نظامیان آل سعود، تظاهراتی سراسری برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه سال 2011 ، تفنگداران ارتش عربستان سعودی در 14 مارس همان سال برای حمایت از نظامیان آل خلیفه این کشور را به اشغال خود درآورند؛ سعودی ها از آن زمان تاکنون نقش عمده ای در جنایات گسترده علیه مردم بی دفاع بحرین ایفا کرده اند.

هم اکنون در آستانه دومین سالگرد اشغالگری عربستان سعودی، انقلابيون بحرینی درحال برنامه ريزي براي تسخیر تمامی خيابان هاي اصلي شهر منامه پايتخت بحرين در روز 14 مارس هستند.

"سيد هادي" از انقلابيون بحريني روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: انقلابيون بحريني به مقاومت مشروع در مقابله با رژيم اشغالگر سعودی و مزدوران بحرينس ادامه مي دهند و روز 14 مارس، روز تحول در موازنه قوا است.

این انقلابی بحرینی، اظهار داشت: پیام انقلابيون به داخل و خارج این است که به مقاومت مشروع خود ادامه مي دهند و انتخاب شيوه مناسب براي مقابله با رژيم اشغالگر سعودي و مزدوران آن را حق خود مي دانند.

سيد هادي که به طور مستقیم از طریق اینترنت و از قلب منامه با العالم سخن می گفت، اظهار داشت: مردم بحرين از ابتدا راهكار مسالمت آميز را در پيش گرفتند، اما بعد ورود  نظامیان اشغالگر سعودي به خاك بحرين وضعيت تغيير كرده است؛ آل سعود و آل خلیفه که در راس آنها "حمد" پادشاه بحرین قرار دارد، به ريختن خون مردم بي گناه بحرين و هتك حرمت زنان و جوانان اقدام كردند و از هيچ جنايتي فروگذار نكردند.

وي ادامه داد: بر اين اساس، ما " دفاع مقدس" را بنیان گذاردیم و و بر اساس تعالیم همه اديان آسماني، دفاع از خود و سرزمینمان را حق خود می دانیم.

سيد هادي تاكيد كرد: روز 14 مارس، روز مهمی براي انقلابيون خواهد بود و آنها قول داده اند كه تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خون خود از سرزمين شان دفاع كنند و به هر قيمتي اشغالگران را از سرزمين شان بيرون كنند.

انقلابي بحريني افزود: از نيروهاي بحريني و سعودي مي خواهم كه در روز 14 مارس، در پايگاه هاي خود بمانند، زيرا در آن روز همه خيابان ها مملو از انقلابيون و در تسخیر آنها خواهد بود و و اين وضعيت شامل ميدان شهداء (اللؤلؤ) نيز خواهد شد.

سيد هادي تاكيد كرد: ميدان شهداء، جايگاه و موقعيتي نمادین براي انقلابيون دارد و ما در شرايط مناسب كه در خود زمان آن را تعیین می کنیم، به این میدان باز خواهیم گشت.

9-14:03

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها