نماینده مجلس سوریه، تشریح کرد:

نقش "اسرائیل" در گروگانگیری صلح بانان سازمان ملل

نقش
شنبه 19 اسفند 1391 - 20:22

العالم، دمشق - نماینده مجلس سوریه، رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در ربودن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جولان متهم کرد.

"زهير غنوم"، شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، گروگان گیری 21  تن از نیروهای حافظ صلح در جولان سوریه را اقدامی از پیش طراحی شده با دخالت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: شبه نظامیانی که حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، به تنهایی نمی توانند دست به چنین اقدامی بزنند.

نماینده مجلس سوریه، با تاکید بر این که دلیلی برای ربوده شدن صلح بانان سازمان ملل وجود نداشته است، به اظهارات "بشار الجعفری" نماینده سوریه در سازمان ملل متحد مبنی بر تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد منطقه حائل مرزی در جولان اشاره کرد و گفت: اسرائیل هرگز نمی تواند با این بازی ها به هدف خود برسد.

وی اظهار داشت: غرب و آمریکا از همان ابتدای بحران سوریه در صدد دخالت در امور داخلی سوریه بودند، اما تنها عامل بازدارنده آنها نگرانی از امنیت اسرائیل بود، زیرا می دانند که دخالت نظامی در سوریه به جنگی بین المللی منجر می شود و اسرائیل از همان ابتدا بازنده اصلی جنگ خواهد بود.

زهير غنوم ادامه داد: سوریه با به هلاکت رساندن روزمره تروریست ها به دخالت ها و اقدامات رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان منطقه ای پاسخ می دهد.

3 روز پیش صلح‎بانان سازمان‎ملل متحد که در بلندی‎های جولان تحت اشغال رژیم اسرائیل مستقر بودند، به دست شبه‎ نظامیان مسلح حاضر در سوریه ربوده شدند.

گروگانگیرها برای آزادی این افراد شروطی را تعیین کرده بودند.

عصر امروز گزارش شد که صلحبانان به گروگان گرفته شده به مرز اردن منتقل، و به مقامات اردنی تحویل شده اند.

9-16

 

پربیننده ترین خبرها