آموزش اخلاق صهیونیستی به سگ های اسرائیلی

آموزش اخلاق صهیونیستی به سگ های اسرائیلی
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 13:40

العالم - شهرك نشينان صهيونيست، يگاني از "سگ ها" را براي حمله به فلسطيني ها آموزش مي دهند.

به گزارش خبرگزاري فلسطيني "معا، أحمد الطيبي نماينده عرب كنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: شهرك نشينان، يگاني از سگ ها را براي حمله به هر فلسطيني كه شعارهای انقلابی سر دهد، آموزش مي دهند.
الطيبي با بيان اين كه نواري ويدئويي از آموزش سگ ها توسط شهرك نشينان صهیونیست در اختيار دارد، به گسترش اقدامات نژادپرستانه و ظالمانۀ اشغالگران بر ضد فلسطيني ها اشاره كرد و گفت: اقدامات اسرائيل دراين زمينه، مغاير با قوانين بين المللي است و در سايه سكوت جوامع عربي و بين المللي صورت مي گيرد.
الطيبي مدتي پيش، از آموزش يگاني از سگ ها از سوي نظاميان ارتش رژيم اشغالگر اسرائيل پرده برداشت؛ اما اين بار وضعيت تغيير كرده و اين سگ ها خارج از محیط های نظامی، در داخل شهرك هاي صهيونيست نشين و توسط شهرك نشينان آموزش داده مي شوند و همه فلسطيني ها با خطر حملۀ اين سگ ها روبرو هستند.
نماينده عرب كنست اسرائيل با اشاره به اختلاف نظر اعضاي كنست درباره موضوع آموزش سگ ها گفت  که  برخي از اعضاي كنست با دیدن نوار ويدئويي كه ارائه شد، خجالت زده شدند، اما برخي ديگر اين اقدام را ستودند و آن را روشي جديد براي مبارزه با " فلسطيني ها" دانستند.

پربیننده ترین خبرها