مخالف نظام سوریه:

اتحاديه عرب عمق بحران سوريه را درك نكرده است

اتحاديه عرب عمق بحران سوريه را درك نكرده است
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 17:57

العالم - رئيس "هيأت هماهنگي ملي" سوریه (از گروه هاي مخالف این کشور در خارج) گفت: با وجود تحول آشكار در سياست آمريكا درباره حل مسائل سوریه از طريق مذاكره، اتحاديه عرب به دلیل آن که هنوز عمق بحران سوريه را درك نكرده، با این امر مخالفت می کند.

 "هيثم مناع" روز دوشنبه در حاشيه ديدار از روسيه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، حصول هرگونه پيشرفت در خصوص توقف خشونت و يافتن راه حل سياسي براي تشكيل هيات دولت انتقالي و نيز احتمال متحد شدن نيروهاي مخالف داخلي و خارجي سوریه را بعيد دانست و افزود: سردمدران جنگ سوریه (مخالفان مسلح و حامیان آنها) تندورهايي هستند كه تن به مذاكره نخواهند داد.

وی با اشاره به اوضاع سخت سوریه، اظهار داشت: حوادث امروز این کشور جنگ است نه انقلاب و هر گلوله اي كه شليك مي شود به ضرر حل و فصل سياسي این جنگ است.
این مخالف حکومت سوریه، ادامه داد: هر گلوله اي كه از تفنگ ها شليك مي شود با هرانگيزه اي كه باشد سينه حل سياسي بحران را نشانه مي رود و هرچه خشونت بيشتر شود تفاهم و همزيستي در سوريه تضعيف خواهد شد.
مناع ادامه داد: جنگ طومار انقلاب را درهم پيچيد و اخلاق جنگ طلبانه به معناي نقض اخلاق انقلابي وحقوق بشر در سطح بين المللي است. 
وی با اشاره به گفت وگوی مخالفان با حکومت بشار اسد، گفت: ما براي كسب موقعيت با حکومت سوریه مذاكره نمي كنيم بلكه دليل وجود هيات هماهنگي و ساير احزاب در سوريه، رقم زدن آينده بهتر براي كشورمان است.
 tt-11-10:36

پربیننده ترین خبرها