اسیر فلسطینی وارد اعتصاب غذای خشک شد

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 10:49

"سامر العيساوي" كه از اول اگوست سال 2012 دست به اعتصاب غذا زده است، با خودداری از آشامیدن آب و مایعات وارد اعتصاب غذای خشک شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از مركز اطلاع رساني فلسطين ، سامر العيساوي اين اقدام را در اعتراض به ادامه بستن پاي او به تخت و اصرار زندانبانان به ماندن پابند در پايش حتي هنگام ورود به سرويس بهداشتي انجام داده است.

"جواد بولس" وکیل و مدیر اداره حقوقی باشگاه "الاسیر" پس از ملاقات با سامر العیساوی در بیمارستان گفت: اين رفتارها دلايل امنيتي ندارد و هدف از اين اقدامات تلاش براي تحقير كردن این اسیر است.

وي افزود، سامر العيساوي به او اطلاع داده است كه يكي از افسران رژيم اشغالگر تهديد كرده است كه او را مجبور خواهند كرد از اعتصاب غذا دست بردارد و سامر العيساوي در واكنش به اين اقدام تصميم گرفته است از خوردن آب هم خودداري كند. 

بولس اظهار داشت بلافاصله بعد از ورود به سلول سامر العيساوي هفت زندانبان را در كنار او مشاهده کرده که باقيمانده غذا و نوشيدني خود را کنار او رها کرده بودند؛ وي تاكيد كرد به اين اقدام اعتراض كرده و خواستار توقف اينگونه اقدامات تحريك آميز شده اما زندانبانان توجهي نكردند.

پربیننده ترین خبرها