اعتصاب عمومی و مقاومت مدنی در بحرین از فردا

اعتصاب عمومی و مقاومت مدنی در بحرین از فردا
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 12:54

جنبش "یاران انقلاب 14فوریه بحرین" در بیانیه ای مردم این کشور را به شرکت در فعالیتهای "اعتصاب کرامت 2" و ادامه مقاومت مدنی برای اخراج اشغالگران سعودی از خاک کشورشان فراخواند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه با اشاره به دومین سالگرد اعلام وضعیت فوق العاده از سوی پادشاه بحرین (امروز) و همچنین دومین سالگرد ورود نظامیان اشغالگر سعودی (فردا پنج شنبه ) تأکید شده است: یورش و اشغال بحرین توسط نیروهای سعودی همچنان ادامه دارد و این نیروهای اشغالگر همچنان مانع در برابر سقوط باند آل‌خلیفه و خروج آن از بحرین هستند.
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در این بیانیه از ملت انقلابی بحرین خواست با شرکت در اعتصاب کرامت 2 و نافرمانی مدنی، مخالفت خود را با ادامه حضور اشغالگران سعودی در کشورشان اعلام و تأکید کنند که با الحاق کشورشان به خاک عربستان مخالفند چرا که این امر حاکمیت ملی بحرین را نقض می کند.
در این بیانیه فردا بعنوان موعد اجرای اعتصاب عمومی و نافرمانی مدنی تعیین شده است، تا بر اساس آن همه مشاغل آموزشی و تجاری غیر از مشاغل انسانی و حساس در بخش بهداشت، وارد اعتصاب شوند.
این جنبش با درخواست برای محاکمه جنایتکاران در بحرین، از مردم خواست خود را برای حرکت به سوی میدان اللؤلؤه (میدان شهدا) آماده کنند.

پربیننده ترین خبرها