پیش بینی شبکه صهیونیستی درباره اوضاع فلسطین

پیش بینی شبکه صهیونیستی درباره اوضاع فلسطین
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 13:54

گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان این رژیم تأکید کرد، این درگیری ها همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "فعلان فلسطینی یک برج دیدبانی بین مرقد راحیل و بیت اللحم را طی هفته های اخیر چندین بار به آتش کشیدند؛ جوانان فلسطینی همچنین در درگیریهای اخیر، به سوی نظامیان اسرائیلی سنگ پرتاب کردند".
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات "محمد جعفری" مسؤول جنبش فتح در اردوگاه "الدهیشه" را در خصوص حوادث اخیر پخش کرد.
وی گفت: "ارتش اسرائیل در درگیریهای اخیر جوانان فلسطینی را به رگبار بست. و شماری از مردم بی گناه را بازداشت کرد.این منطقه هر روز شاهد صحنه درگیری نظامیان اسرائیلی با مردم فلسطین است".
جعفری خاطرنشان کرد: "نظامیان هر روز وارد اردوگاه شده و شماری از افراد را بدون هیچ اتهامی بازداشت می کنند. مردم فلسطین نیز در واکنش به این اقدامات زورگویانه، از روی خشم به سوی آنها سنگ پرتاب می کنند".
گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "دیوارهای اردوگاه فلسطینی مملو از شعارهای ضد اسرائیلی و تصاویر شهدای انتفاضه اول فلسطین است. پیش بینی می شود درگیری ها میان نظامیان اسرائیلی و فعالان فلسطینی در این منطقه همچنان ادامه یابد".

پربیننده ترین خبرها