پيش بيني پايان رژیم صهونیستی، درتارنماي روسي

پيش بيني پايان رژیم صهونیستی، درتارنماي روسي
چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 14:31

حرف و حديث از پايان موجوديت رژيم صهيونيستي از جمله مواردي است كه هر از گاهي در گوشه و كنار جهان و حتي گاهي از سوي افرادي در درون اين رژيم زده مي شود و همواره خواب را از چشمان سردمداران اين رژيم اشغالگر مي ربايد.

به گزارش رو چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، تارنماي روسي"رگنوم" روز چهارشنبه (23اسفندماه 1391)در گزارشي با استناد به اطلاعات سازمان هاي جاسوسی آمريكا پيش بيني كرد كه موجوديت رژيم صهيونيستي تا سال 2025 به پايان برسد.

دراين گزارش تاكيد شده كه روند بازگشت شهرک نشینان صهیونیست از اراضی اشغالی به كشورهاي موطن خود، برگشت ناپذير شده است.

به عنوان مثال نيم ميليون يهودي اتيوپيايي و ساير كشورهاي آفريقايي ساكن سرزمين هاي اشغالي قصد بازگشت به كشور خود را در10 سال آينده دارند، و يك ميليون روس ساكن سرزمين هاي اشغالي و دهها هزار شهروند اروپايي مقيم اين سرزمين ها نيز براي بازگشت به ميهن خود آماده هستند.

در اين گزارش آمده است كه تشديد موج قيام هاي مردمي در كشورهاي همسايه با اراضی اشغالی فلسطین به ويژه مصر، صهیونیستها را به وحشت انداخته است؛ و بسياري از آنها نگران سرنوشت خود و فرزندانشان هستند. همچنين كاهش زاد و ولد در ميان يهودي هاي ساكن اراضی اشغالی به عنوان چالشي براي موجوديت رژيم صهيونيستي است، در حالي كه مواليد فلسطيني ها چند برابر است و رشد سريع جمعيت آنها را  تامين مي كند.

پيش بيني انديشمندان صهيونيست،پايان موجوديت اسراييل

پيش از گزارش تارنماي روسي، شمار زيادي از سياستمداران و انديشمندان صهيونيست به صراحت اعلام كرده بودند كه رژيم متبوع شان به سمت سراشيبي زوال حركت مي كند و از آنجايي كه پيش بيني نابودي "اسرائيل" و استيلاي فضاي نااميدي نسبت به آينده رژيم اشغالگر قدس به يك پديده شايع در ميان صهيونيست ها مبدل شده است، مطبوعات صهيونيستي از اين نظرات با نام "ديدگاه هاي آخرالزماني" ياد مي كنند.
گفتي است كه سرکردگان و مقامات ارشد رژيم صهيونيستي نيز در تفكرات خود در خصوص آينده این رژیم به نتيجه مشابه انديشمندان صهیونیست رسيده اند؛ ولي براي اثبات خلاف آن به هر چيزي متوسل مي شوند.

پرفسور "آمنون روبنشتاين" كه در زمان نخست وزيري "اسحاق رابين" و "ايهود باراك" متصدي منصب وزير دادگستري و آموزش بود، و اكنون استاد حقوق دانشگاه تل آويو است، بر این باور است كه تداوم بقاي رژيم صهيونيستي امكان پذير نيست، و دليل آن نيز وجود دو نوع تهديد است كه اولين آن خارجي است و در شكست تل آويو در ايجاد فضاي بازدارندگي در مقابل عرب ها نمود مي يابد. دومين نوع اين تهديدات، داخلي است كه تجلي آن را مي توان در گسترش فساد و همچنين متلاشي شدن اخلاقیات و اصولی جستجو كرد كه صهيونيست ها براي تشكيل کشور ادعایی خود بنيان نهاده بودند.
اين پرفسور صهيونيست در مصاحبه با روزنامه عبري "هاآرتص" خاطرنشان مي كند كه با وجود پيروزي هايي كه این رژیم در جنگ هاي قبلی با كشورهاي عربي به دست آورد؛ اين پيروزي ها باعث ريشه كن شدن تمايل عرب ها براي تداوم مقابله با تل آويو نشده است.
روبنشتاين خاطرنشان کرد: روزي (رژیم) "اسرائيل" از خواب بلند مي شود كه تمام اطرافش را نظام هاي اسلامگرا فرا گرفته اند، نظام هايي كه نه تنها مخالف موجوديت تل آويو هستند؛ بلكه براي نابودي اش لشكركشي مي كنند.

در همين حال برخي صهيونيست ها با اشاره به خودداري يهوديان از مهاجرت به اراضي اشغالي، معتقدند كه اين امر از بی اعتقادی آنها به اساطيري نشات مي گيرد كه رژیم صهیونیستی بر اساس آن شكل گرفته است.
"يولي گولدشتاين" از رهبران اقليت يهودي كانادا با نگارش مقاله اي در روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" تاكيد كرده است كه ديگر كسي فريب اسطوره هايي كه صهيونيست ها با استفاده از آن درصدد اقناع يهوديان جهان براي مهاجرت به اراضی اشغالی بودند، نمي خورد.
وي خاطرنشان مي كند كه رژیم صهیونیستی تلاش هاي بسياري را براي انتقال يهوديان ساكن جمهوري هاي شوروي سابق صرف كرد؛ ولي اين افراد بعد از آنكه مدتي را در آنجا زندگي كردند، تصميم به مهاجرت گرفتند و از آنجا به كانادا رفتند.

شواهد و قراين زيادي وجود دارد كه نشان مي دهد دوران رژیم صهیونیستی اكنون به سر آمده و رو به افول نهاده است. خروج خفت بار اشغالگران از غزه در سال 2005 آن هم تحت ضربات شديد مقاومت عامل ديگري در جهت تضعيف اقتدار و يكه تازي هاي صهيونيست ها بود.
همچنين شكست این رژیم در تجاوز به جنوب لبنان و در جنگ با مقاومت اين كشور در سال 2006 موجب گرديد، ستاره مقاومت درخشان تر شود و اين مقاومت به پديده اثرگذاري در تاريخ معاصر اين امت تبديل گردد و به عنوان ابزار و راهكاری مؤثر  براي رهايي از شر اشغالگران پديدار شود.

نمايان شدن قدرت مقاومت فلسطين در جنگ 8 روزه رژيم صهيونيستي عليه غزه و هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق بسیار دور براي اولين بار از غزه با موشك هاي مقاومت ديگر جاي هيچ شك و شبه اي در باره افسانه شدن شكست ناپذيري این رژیم باقي نگذاشت و براي هميشه بر هيمنه پوشالي آن خط بطلان كشيد.

با ثبت پيروزي هاي پي درپي مقاومت و در مورد اخير نفوذ هواپيماي بدون خلبان حزب الله به نام "ايوب" به عمق استراتژيك رژيم صهيونيستي، هيبت نظامي اين رژيم در زمينه برخورداري از سيستم هاي تدافعي نفوذ ناپذير نيز شكسته شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها