طرح ادعاهای تکراری علیه ایران ،

دیکتاتورهای عرب چشم بر جنایات آل خلیفه بسته اند

دیکتاتورهای عرب چشم بر جنایات آل خلیفه بسته اند
پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 - 12:03

العالم - رژیم های دیکتاتوری عرب با چشم بستن بر جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین ،با دیگر به طرح ادعاهای واهی در باره دخالت ایران در امور داخلی بحرین پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم وزرای کشور عرب در سی امین نشست شورای وزاری کشورهای عرب در ریاض پا را از دایره واقعیت ها فراتر گذاشته و به زعم خود آنچه را که " حمایت لجستیک ایران از اقدم های تروریستی" در بحرین و یمن نامیدند ، محکوم کردند.

آن ها همچنین از نقش سرویس های امنیتی بحرین و یمن در " کشف هسته ها و طرح های تروریستی خطرناک" قدردانی کردند.

در همین حال وزیر کشور رژیم آل خلیفه نیز دراین نشست مدعی شد که نیروهای پلیس این کشور با گروه های مسلح مواجه اند.

"راشد بن عبد الله آل خلیفه" با طرح این ادعا که "پلیس با گروه های مسلح مواجه است نه راهپیمایی های مسالمت آمیز" ، افزود : بحرین در دوره گذشته شاهد اقدام های غیر قانونی خطرناکی بوده که نمود آن را می توان در تخریب اموال عمومی و خصوصی، بستن راه ها و حمله به نیروهای امنیتی با انواع  سلاح ها مانند بمب های آتش زا و مواد منفجره و تیراندازی و سلاح های سبک مشاهده کرد.
وزیر کشور رژیم آل خلیفه سپس ادعا کرد: اقدام های خرابکارانه مزبور از مرز آشوب و خشونت گذشته و شرایط " جرم تروریستی" را یافته است.
رژیم آل خلیفه طی دو سال گذشته با حملات شدید به تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در این کشور کوچک خلیج فارس ، دهها تن از افراد بیدفاع از جمله زنان و کودکان را کشته و صدها تن را مجروح کرده اند.

ویرانی دهها مسجد و منازل مسکونی و اموال مردم بخش دیگری از جنایات ماموران آل خلیفه در کنار نظامیان عربستان سعودی در بحرین است.

زندان های رژیم حاکم برمنامه نیز مملو از انسانهای آزادیخواهی است که تنها خواستار حقوق ابتدایی انسانی خود در این کشور دیکتاتوری هستند.

دعوت رژیم آل خلیفه ازنیروهای نظامی عربستان سعودی تنها بخشی از اقدام برای سرکوب شدید اعتراض های مردمی در بحرین است که طی دو سال گذشته محکومیت مجامع حقوق بشر بین المللی را به دنبال داشت.

درحالی که مردم بحرین، در انقلاب دوساله خود خواستار کناره گیری رژیم دیکتاتوری از قدرت شده اند، همچنان شاهد ادامه اقدامات سرکوبگرانه نیروهای رژیم آل خلیفه در برخورد با تظاهرات کنندگان بحرینی هستیم ورژیم بحرین به رغم ادعاهای مکرر در احترام به درخواست تظاهرکنندگان ، به مردم اجازه بیان نقطه نظرات و اعتراضهای آرام را نمی دهد.

بحرینی ها با ادامه تظاهرات خود می کوشند تا حقوقی را که طی چهل سال گذشته از آن محروم بوده اند ، بازپس بگیرند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها