چراغ سبز آمريكا و انگليس به سعودي ها

چراغ سبز آمريكا و انگليس به سعودي ها
پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 - 14:06

لندن ـ رييس كميته مبارزه با شكنجه در بحرين، تاكيد كرد كه حمايت آمريكا و انگليس از رژيم هاي مستبد، به نيروهاي سعودي اجازه يورش به بحرين را داد.

 "رودني شكسپير" در گفت وگو با شبكه خبري العالم، آمریکا و انگلیس را حامی جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین دانست و گفت: فعالیت های دموكراسی خواهانه بحرین و عربستان را فراخواهد گرفت؛ زیرا این دو رژیم با دموکراسی در جهان عرب به مبارزه برخواسته اند.

رييس كميته مبارزه با شكنجه در بحرين با اشاره به شدت تظاهرات در این کشور، افزود: دولت دمكراتيك در بحرين می تواند الگویی برای خاورمیانه باشد و از رژیم "بربر" آل سعود درعربستان بسیار متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: اگر تعداد معترضان شرکت کننده در تظاهرات مختلف بحرین را در طول سال گذشته جمع کنیم، این کشور در رتبه اول تعداد معترضان خواهد ایستاد.

شكسپير بر لزوم خروج نيروهاي سعودي از منامه تاكيد كرد و گفت: آمريكا و انگليس به عربستان مجوز حمله به بحرين را دادند؛ اين دو كشور از رژیم های استبدادي در منطقه خليج فارس حمايت مي كنند و همچنین حامی اشغالگری رژیم صهیونیستی هستند.

وي خاطرنشان كرد: عربستان صادر کننده و حامی تروریسم است؛ اما سرانجام روزی تروریسم دامن خودش را خواهد گرفت و آل سعود را سرنگون می کند.

شكسپير با متهم كردن پادشاه بحرين به نظارت بر قتل و شكنجه معترضان اظهار داشت: رژيم بحرين را مجموعه اي از منافقان هدایت می کنند که اراده خود را بر خواسته های دموکراتیک مردم غالب کرده اند؛رژیم آل خلیفه اگر خواستار تغییر است باید نظام مشروطه سلطنتی را بپذیرد و انتخاباتی آزاد برگزار کند.
21:47

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها