"از این که کشور ما را اشغال کردید، متشکریم"

پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 - 22:57

فعال سياسي بحريني، از مشاركت اهالی 55 تا 60 منطقه در سراسر اين كشور، در اعتصاب عمومي گسترده "كرامت 2" طی امروز ( 14 مارس- 24 اسفند) سالروز اشغال بحرين توسط نيروهاي نظامي آل سعود خبر داد.

"هشام الصباغ" روز پنج شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مشاركت مردم بحرين در فعاليت هاي اعتصاب عمومي ضد دخالت آل سعود در بحرين بسيار گسترده بود، در واقع طيف هاي مختلف مردم با اين دخالت مخالفند و پيام هاي متعددي به سازمان ملل و كشورهاي همسايه ارسال شده و در آن ها بر ضرورت خروج نيروهاي اشغالگر عربستان از بحرين تاكيد شده است.

وي افزود: برخورد رژيم آل خليفه با اين تظاهرات مسالمت آميز، بسيار خشونت بار بود؛ نيروهاي امنيتي با استفاده از گلوله هاي جنگي به مردم تيراندازي كردند و اين امر موجب زخمي شدن شماري از شهروندان شد.

الصباغ گفت: نيروهاي امنيتي دست كم 20 تن از شهروندان را بازداشت كردند و در برابر معترضان به ادامه حضور نيروهاي سعودي در بحرين، برخوردي وحشيانه از خود نشان دادند.

اين فعال سياسي بحريني با تاكيد بر اين كه فعاليت هاي اعتراض آميز در بحرين بعداز ظهر امروز نيز ادامه مي يابد، خاطر نشان كرد: تا وقتي نيروهاي اشغالگر سعودي از بحرين خارج نشوند، هيچ گفت و گويي به نتيجه نخواهد رسيد، زيرا آل سعود همواره تلاش خواهد كرد در بحرین، راه حل امنيتي را بر راه حل سياسي تحميل كند.

الصباغ با يادآوري گزارش هاي مطبوعاتي مختلف درباره دخالت عربستان در روند گفت و گوي جاري در بحرين، گفت: در اين ميان وزارت كشور بحرين دقيقا در سالروز اشغال اين كشور توسط نيروهاي آل سعود، پيام تشكري به عربستان ارسال كرد و اين مساله خون مردم بحرين را به جوش آورده است.

FZ-14-16:44

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها