در سالگرد اشغال بحرین،

مزدوران آل خلیفه از دیوار مردم بالا می روند!

مزدوران آل خلیفه از دیوار مردم بالا می روند!
جمعه 25 اسفند 1391 - 10:41

نيروهاي آل خليفه، علاوه بر تلاش براي زيرگرفتن شركت كنندگان در تظاهرات صلح آميز، در اقدامي غيراخلاقي و ضدانساني، با بالا رفتن از ديوار خانه هاي مردم وارد منازل آنها شدند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، نيروهاي رژيم آل خليفه روز پنج شنبه در دومين سالگرد ورود اشغالگران سعودی و اماراتی در قالب نيروهاي موسوم به «سپر جزيره»، تظاهرات مسالمت آميز مردمي را در مناطق واستان هاي مختلف بحرین سركوب كردند.
مزدوران آل خليفه در تلاش برای دستگیری رهپیمایان، در اقدامي غيرقانوني و خلاف اخلاق، به منازل شهروندان و مراكز علمي حمله ور شدند.
نيروهاي امنیتی در مناطق مختلف مانند المعامير، الدراز، ستره از ساعت هاي اول روز پنج شنبه وارد منازل شهروندان شدند و شماري از اعضاي خانواده ها را بازداشت كردند.
خبرها حاكي است كه نيروهاي امنيتي پس از بازداشت شماري شهروندان آنها را شكنجه و از آنها بازجويي كردند به گونه اي كه يكي از آنها بر اثر جراحت هاي شديد به بيمارستان منتقل شد.

تفنگداران آل خليفه در دو منطقه الدرّاز و المعامير نيز با بالارفتن از ديوار منازل وارد خانه ها  و حريم خصوصي شهروندان شدند.
نيروهاي امنيتي همچنين با حمله به مدارس و مراكز آموزشي، گازهاي سمي كشنده به داخل اين مراكز پرتاب كردند و در ادامه اقدامات غير انساني خود، به منظور زیرگرفتن راهپیمایان، با خودروهاي زرهي آنان را تحت تعقيب قرار دادند.
تاكنون نيروهاي آل خليفه با خودروهاي نظامي شماري از شهروندان بي گناه را زير گرفته اند كه در نتيجه عده ای از آنها از جمله شهيد علي بداح به همين سبب به شهادت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها