الجزیره کم آورد، تصویر دزدی زد!

الجزیره کم آورد، تصویر دزدی زد!
جمعه 25 اسفند 1391 - 22:54

شبکه خبری الجزیره قطر در اقدامی غیر حرفه‌ای و البته به سیاق دو سال گذشته خود در مورد تحولات سوریه، تظاهرات سال گذشته طرفداران نظام سوریه را مصادره کرد و آن را به عنوان اعتراض مخالفان در صفحه اول خود منتشر نمود.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الجزیره که به مناسبت شروع سومین سال ناآرامی‌ها در دمشق به پاره‌ای تصاویر آرشیوی مراجعه کرده بود تا نشان دهد امروز مردم دمشق در اعتراض به نظام حاکم به خیابان‌ها ریخته‌اند، تصویر این خبر را از راهپیمایی دو سال پیش طرفداران بشار اسد رئیس جمهور این کشور دزدیده و در یک اقدام غیر حرفه‌ای و ناشیانه، آن را تجمع مخالفان جا زد.
این تصویر که مربوط به تظاهرات بزرگ مردم دمشق در سال 2011 است و در آن پرچم معروف سه کیلومتری سوریه بر دست راهپیمایان قرار گرفت، به عنوان بزرگ‌ترین پرچم در تاریخ سوریه ثبت شد و این اقدام الجزیره ناشی از ناتوانی مسولان آن برای یافتن حتی یک تصویر مناسب از آنچه ادعا می‌کنند اعتراضات مردم دمشق در سالروز شروع ناآرامی‌ها است، می‌باشد.
هر چند این شبکه اقدامات غیر حرفه‌ای بسیاری داشته و دارد و از این دست کارها بسیار کرده، اما اقدامی در این حد و اندازه و ناشیانه، نشان از به بن‌بست رسیدن ستاد تبلیغات شورشیان مسلح در سوریه است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها