فعال سوری:

مردم سوریه پیروز مقاومت دو ساله هستند

مردم سوریه پیروز مقاومت دو ساله هستند
شنبه 26 اسفند 1391 - 21:19

دمشق ـ رييس هيات امناي انجمن خانواده سوريه با اشاره به حملات وحشيانه 2 ساله تروریست ها در این کشور، مقاومت و ايستادگي مردم و حکومت سوريه را ستودنی دانست و مردم این کشور را پيروز این میدان معرفی کرد.

به گزارش شبكه خبري العالم از دمشق، "عهد شريفه" با اشاره به دعوت شوراي وزيران سوریه از این انجمن براي گفت وگو، اين نشست را در راستای بررسی مسايل مختلف براي آرام سازي اوضاع این کشور و فراهم كردن زمينه گفت وگوهای ملی برشمرد.

وی تاکید کرد: شورای وزیران سوريه در راستاي  گسترش دايره گفت وگوها و فراهم كردن پايه هاي تفاهم با گروه هاي سياسي مختلف، با هيات امناي انجمن خانواده سوريه و اعضاي این انجمن كه متشكل از گروه ها و اقشار مختلف جامعه سوريه هستند، ديدار كرد.

این گفت وگوها در چارچوب به ثمر رساندن گفت وگوهاي ملي، با محوریت دولت سوریه با تشکل ها و گروه های مختلف این کشور برگزار می شود.

همچنین از نقاط مختلف سوریه خبر می رسد که ارتش این کشور در پاسخ به تهديدهاي گروه هاي تروریستی در سومین سالروز بحران سوريه، دايره عمليات پيشدستانه خود را در استان های ريف حلب، حمص و ادلب گسترش داده است.

"طالب ابراهيم" پژوهشگر و تحليلگر سياسي سوريه در این زمینه به خبرنگار العالم گفت: عمليات حلب، با محوريت ريف حلب در دستور كار ارتش سوریه قرار گرفته و نگاهي ويژه به حومه جنوبي و غربي حلب داشت تا با برقراري امنيت كامل در اين محور، خط امداد و پشتيباني واحدهاي عملياتي در حلب برقرار شود.

وي افزود: عمليات ارتش در استان حمص (مرکر سوریه) نیز همچنان قدرتمندانه ادامه دارد و در شهرهای الخالديه، بابا عمرو، جوبر، سلطانيه، الرستن و تلبيسه ارتش توانسته به پيشرفت های قابل ملاحظه اي دست يابد.

ابراهيم با اشاره به این که خسارت هاي جاني وارده به گروه هاي تروریستی بسيار زياد است، اظهار داشت: آمار تلفات تروریست ها در روزهای اخیر بسيار بالاست و به گمان من آنها نخواهند توانست براي مدت طولاني به جنگ عليه دولت سوريه ادامه دهند.

ارتش سوریه همچنین امروز در چند عملیات مختلف موفق شد با حمله به چند مقر و مرکز تجمع تروریست ها در جوبر، داريا و الغوطه الشرقيه (در استان ریف دمشق)، تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و شماری را اسیر و تعداد زیادی را نیز زخمی کند.
10:33

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها