عضو وفاق: گفت وگوهای ملی بحرین ناامید کننده است

عضو وفاق: گفت وگوهای ملی بحرین ناامید کننده است
يکشنبه 27 اسفند 1391 - 22:19

منامه(العالم) – عضو جمعیت وفاق بحرین گفت: مواضع طرفهای مقابل در گفت وگوهای ملی برای انقلابیون ناامیدکننده بوده و نشانه جدی نبودن رژیم بحرین در این زمینه است.

"صادق ربیع" روز یک شنبه در گفت وگو با شبکه العالم تأکید کرد: گفت وگوهای ملی به طور عملی در بحرین برگزار نشده و فقط وقت کشی می شود و عمده جلسات درباره مسائل حاشیه ای بوده و مشخص است که رژیم آل خلیفه در گفت وگوها جدی نیست.
صادق ربیع با تاکید بر اینکه "حتی طرف های مشوق گفت وگو و همکار رژیم آل خلیفه نیز این احساس را دارند که رژیم بحرین در گفت وگوها جدی نیست"، اظهار داشت: استمرار و ادامه حرکت مردم انقلابی بحرین تنها راه پیش روی مردم در مقابله با رژیم آل خلیفه است.
وی خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد که گفت وگو تنها عبور از یک مرحله بوده و سلاحی است که رژیم بحرین از آن برای حمایت از خود در برابر فشارهای بین المللی استفاده می کند.    
این فعال بحرینی با اشاره به اهدای گازهای سمی از سوی دولت آمریکا برای سرکوب مردم بحرین، گفت: استفاده از این گازهای سمی تاکنون موجب شهادت شماری از مردم بحرین شده است.
به گفته ربیع، جمعیت الوفاق اخیرا فیلمی با عنوان "سحب الموت" (ابرهای مرگ) را درباره پرتاب گاز سمی از سوی مزدوران آل خلیفه به منازل مردم به رغم حضور کودکان، زنان و سالمندان به نمایش گذاشت.
   13:39      /03/17            FA
 

پربیننده ترین خبرها