تروریست ها بحران سوریه را به لبنان کشاندند

تروریست ها بحران سوریه را به لبنان کشاندند
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 08:09

دبیر پارلمان سوریه تاکید کرد: ارتش و وزارت اطلاعات، به دقت تحرکات تروریست ها را در مناطق مرزی زیر نظر دارند و سوریه هرگز در برابر نقض حاکمیت خود از سوی تروریست های حاضر در مرز لبنان ساکت نخواهد ماند.

خالد العبود سه شنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم با اعلام این که نیروهای اطلاعاتی سوریه اهداف معینی را به دقت زیر نظر گرفته اند، گفت: ما اکنون یک نقشه کامل از تحرکات تروریست ها در محدوده جغرافیایی لبنان در دست داریم.
العبود افزود: ما از دولت لبنان خواستیم با دخالت خود مانع ورود تروریست ها به خاک سوریه شود، ضمن آن که از ماه ها قبل دربارۀ وجود طرحی برای درگیر کردن لبنان در آتش بحران سوریه هشدار داده بودیم.
وی از تمام آحاد ملت لبنان و مسؤولان و سران این کشور خواست به این مساله توجه کنند که سوریه هرگز در برابر نقض حاکمیت خود ساکت نمی نشیند و از هیچ تلاشی برای حفظ کرامت خود فروگذار نخواهد کرد.
دبیر پارلمان سوریه تاکید کرد: ارتش سوریه تا کنون اقدامات لازم را انجام داده و اگر گروه های لبنانی در تامین مالی و نظامی تروریست ها و یا تحریک آنان نقش دارند و دولت لبنان نمی تواند مانع دخالت آنان در امور سوریه شود، نیروهای سوری می توانند مستقیما وارد عمل شوند.
خالد العبود خاطرنشان کرد: در عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها در مرز لبنان، برای اولین بار از هواناوهای ویژه ای استفاده شد که ضمن پنهان ماندن از دید گروه های مسلح، توانست اهداف ثابت و متحرک را به خوبی منهدم کند.
وی این موفقیت را گامی در جهت پیشرفت نیروهای سوریه در رویارویی با تروریست ها دانست.
MKH-18-22:35

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها