نظر بشار اسد درباره جنگ در سوریه

نظر بشار اسد درباره جنگ در سوریه
پنج‌شنبه 1 فروردين 1392 - 08:12

رئیس جمهور سوریه جنگ کشورش را جنگ اراده و پایداری بر ضد جهل توصیف کرد.

به گزارش روز پنج‌شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس جمهور سوریه در دیدار خانواده‌های دانش‌آموزانی که در اقدامات تروریستی کشته شده‌اند تأکید کرد، کل این کشور امروز آسیب دیده است و کسی نیست که یکی از نزدیکان مانند برادر، پدر یا مادر خود را از دست نداده باشد ولی هیچ چیز معادل با از دست دادن فرزند نیست .. اما همه آن چیزی که برای ما اتفاق می‌افتد نمی‌تواند ما را ضعیف کند؛ این جنگ اراده و پایداری است و هر اندازه که ما قوی باشیم می‌توانیم از فرزندان این سرزمین حمایت کنیم.
بشار اسد گفت: امروز روز معلم است ولی دانش آموز و معلم بخشی از علم هستند، درنتیجه این مناسبت برای علم است.
بشار اسد پیش از پایان این دیدار با خانواده‌های دانش‌آموزان کشته شده گفت وگو کرد و از وزارت آموزش و پرورش خواست برای کاهش درد و رنج آنان و تحقق مطالباتشان وارد عمل شود.
اسد پس از آن به همراه همسرش باخانواده معلمانی که هنگام تدریس در حملات تروریستی کشته شدند، دیدار و گفت وگو کرد.
بشار اسد به آنها گفت: حمله تروریستها به معلمان بیانگر آن است که جنگ سوری‌ها در درجه نخست با جهل است .. چرا که آنها هنگام آموزش علم و فرهنگ کشته شدند .. اگر تلاش معلمان نبود ما اکنون دانشگاه و دانشمند نداشتیم.
وی افزود: پیام ما به دشمنان سوریه آن است که راه این معلمان و کشته‌شدگان ادامه دارد تا سوریه در برابر جهل قوی و پایدار باشد.
بشار اسد خاطرنشان کرد: سوریه پایدار است، چرا که مردم سوریه به همدلی و همیاری معروفند وسوریه با یکپارچگی و اتحاد مردم پیروز و پابرجا است.

پربیننده ترین خبرها