فعال آمريكايي:سفر اوباما به تل آويو تشريفاتي است

فعال آمريكايي:سفر اوباما به تل آويو تشريفاتي است
پنج‌شنبه 1 فروردين 1392 - 12:01

روزنامه نگار آمريكايي تاكيد کرد که سفر "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا به "تل آویو" جنبه تشريفاتي دارد و وي قادر به تحميل رويكرد آمريكا بر صهیونیست ها نيست.

"كارول گولد" روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: به عنوان شهروند آمريكايي، علت سفر اوباما به فلسطين اشغالي را درك نمي كنم زيرا اوباما طي يك سال و نيم گذشته دعوت هاي اسرئيل براي سفر به فلسطين اشغالي را به دلايل مختلف رد كرده است؛ و روابط او با نتانياهو خوب نيست. به همين سبب فكر مي كنم اين سفر تنها جنبه تشريفاتي دارد.

وي افزود: نبايد از ياد ببريم كه كابينه اسرائيل، محافظه كار است و ائتلاف حاكم بر كابينه خواهان گسترش شهرك سازي در اراضي فلسطيني است و من بر اين باورم كه اوباما به جاي اين كه بر اسرائيل براي منصرف شدن از اين تصميم فشار بياورد، بر فلسطيني ها فشار خواهد آورد تا در مذاكرات سازش شركت كنند.

اين روزنامه نگار آمريكايي خاطر نشان كرد: هم روابط فلسطيني ها با يكديگر بسيار بد است و هم روابط اسرائيلي ها و آمريكايي ها به اين ترتيب به نظر من اوباما قادر نخواهد بود هيچ كاري صورت دهد.

كارول گولد درباره ناتواني دولت آمريكا در تحمل راه حل سياسي بر سران رژیم صهیونیستی در خصوص قضيه فلسطين اظهار داشت: ديدگاه ها در اين زمينه بسيار متناقض و متفاوت است اما 90 درصد اسرائيلي ها اوباما را به جاي هم پيمان، دشمن خود مي دانند به اين ترتيب فكر نمي كنم اوباما آنها را تحت فشار قرار دهد و تنها كاري كه خواهد كرد اين خواهد بود كه از فلسطيني ها انتقاد كند.
20-19:46
26
 

پربیننده ترین خبرها