واکنش فلسطينيان به سخنان تحريف آميز اوباما

واکنش فلسطينيان به سخنان تحريف آميز اوباما
جمعه 2 فروردين 1392 - 11:07

غزه (العالم) ـ گروه هاي فلسطيني در نوار غزه سخنان تحريف آميز، رئيس جمهوري آمريكا، مبني بر حضور رژيم اشغالگر صهيونيستي در فلسطين از سه هزار سال پيش و اينكه فلسطين، سرزميني تاريخي براي يهوديان است را به شدت محكوم كردند.

"حسين الزعلان" يكي از رهبران جنبش مقاومت مردمي فلسطين روز جمعه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: سفر اوباما به سرزمين ما و اظهارات وي مردود است.سخنانی كه در چارچوب صف بندي و در حمايت از رژيم صهيونيستي و ضد مردم و ملت فلسطين بيان شده است.

وي افزود: ما معتقديم اوباما با اين اظهارات، رژيم اشغالگر را تحريك مي كند تا قوانين بين المللي را نقض نمايد.

درهمین حال شاخه هاي نظامي مقاومت براي رساندن پيام مستقيم خود به عنوان يك واكنش طبيعي به مواضع اوباما كه تاكيدي بر جانبداري شفاف وي از دروغ هاي رژيم اسرائيل و اشغالگري آن است، زياد منتظر نشده و پيام خود را با شليك موشك هايي به شهرك هاي صهيونيستي ابلاغ  كردند.
"احمد المدلل"يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين به العالم گفت: اين موشكها واكنش طبيعي همه فلسطينيان به جنايت هاي بي وقفه رژيم صهيونيستي عليه مردم ، مقدسات و اسراي فلسطيني است.

وي افزود: شليك موشكها پيامي نيز براي اوباما و اظهارات خصمانه اش ضد ملت فلسطين دارد مبني بر اين كه رژيم صهيونيستي عليرغم جلب حمايت امريكا هرگز در امنيت به سر نخواهد برد.

"حمزه ابو شنب " تحليلگر سياسي فلسطيني در گفت وگو با العالم اظهار داشت: همه گروههاي فلسطيني بايد برنامه مقاومت يكپارچه اي داشته باشند زيرا آمريكا هيچ گاه از مساله فلسطين به گونه اي كه ضرري به رژيم اسرائيل برسد،حمايت نكرده و نخواهد كرد.

ناظران پس از اظهارات اوباما و مواضع آشكار وي تاكيد كردند كه براي دست يافتن بر حقوق از دست رفته ملت فلسطين نبايد به دولت آمريكا اعتماد كرد و ملت فلسطين با پايداري و مقاومت حقوق خود را به دست خواهد آورد.

در همين حال مقاومت فلسطين در پاسخ به سخنان تحريف آميز و جانبدارانه اوباما از رژيم صهيونيستي، موشك هايي به سوي شهرك هاي صهيونيستي مشرف بر نوار غزه شليك كرد.

باراك اوباما كه در دور اول رياست جمهوري خود همواره از سفر به سرزمين هاي اشغالي سرباز زده بود روز چهارشنبه (30 اسفند ماه 1391) در سفري سه روزه وارد تل آويو شد.


MKH-21-20:40

پربیننده ترین خبرها